Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke schoenen?!

10-3-2012 20:25:55
Hallo,

Kopen jullie allemaal echte "trouwschoenen"?
Of toch ook iets "alledaagser", "goedkoper",...?
Wie heeft er nog hele lage schoenen (of ballerina's) aangehad? Of gaat deze aandoen?
Hebben jullie veel geld aan je schoenen gegeven?
Ik ben nogal groot en dus niet gewoon om op hakken te lopen. Daarom dacht ik om platte schoenen aan te doen......maar is dat gepast onder een trouwjurk? Op zich zie je het niet....tenzij met de fotoshoot of zo..
Ah ja, ik heb een ivoren kleed....kunnen daar witte schoenen onder of beter niet?
Waar hebben jullie schoenen gevonden?
Alle tips zijn welkom.

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1363

melisa
1-6-2012
 Meld misbruik10-3-2012 21:18:39

Hoi Ilse,

Ik ga geen echte trouwschoenen aandoen. Persoonlijk vind ik het te duur voor 1 dag aan te doen. Ik heb er mooie gezien in de eram ik heb ook gezien dat ze er hebben met een klein hakje en de tip is een rechte tip wel redelijk klassiek maar denk een goed alternatief als je niet helemaal plat wilt, van kleur zijn ze dan ook ideaal want ze zijn ivoor. Ik heb me altijd weten te vertellen dat je onder een ivoor kleed geen witte schoenen kunt aan doen omdat dit je kleed vuil doet uitzien.
Groetjes
Melisa

Ellen
4-5-2012
 Meld misbruik10-3-2012 21:30:25

ik heb mijn schoenen bij torfs gekocht.
ook geen echte trouwschoenen dus, gewoon witte schoentjes met hak.
ik ben het ook niet gewoon om op schoenen te lopen met hakken (heb niet de gemakkelijkste voeten, en nog al snel pijn) daarom heb ik ervoor gekozen, om voor 's avonds moest het nodig zijn ballerinas mee te nemen. heb er fel roze gekocht, het is niet het meest flatterende waarschijnlijk, maar het gaat wel een pak comfortabeler zitten aan mijn voeten.
ik ga zo lang mogelijk mijn schoenen met hakken aanhouden, en in geval van nood de ballerinas mee. heb ze allebei trouwens gekocht in een gewone schoenenwinkel

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik10-3-2012 21:30:52

Ik koop ook niet speciaal 'trouwschoenen' hoor..
Eigenlijk koop ik zelfs helemaal geen nieuwe.. Ik heb een héél leuk paar staan dat ik zelden draag en ze zitten erg confortabel...
Het is zoals je zegt...je ziet ze niet e... En bij mij zijn het zelfs schoenen in kleur, past eigenlijk niet bij m'n kleed, maar ze hebben een bepaalde 'emotionele' waarde waardoor ik en m'n ventje vaak binnenpretjes hebben, en aangezien het 'ons' dagje is...gaan wij voor de binnenpretjes ipv het perfecte plaatje ;)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-3-2012 21:34:57

Ik heb wel echte bruidsschoenen gekocht bij Tsjari in Breda. Ze hebben 150 euro gekost, wat op zich nog niet zo heel erg veel is. Mijn schoenen zijn net als mijn kleed ivoor! http://www.google.be/search?um=1&hl=nl&client=safari&tb...

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik10-3-2012 21:38:12

Ik vraag me dit ook al vaak af. Je ziet die schoenen toch ook niet zo goed als je een trouwjurk aanhebt?
ik heb ook gewoon mooie witte hakken staan & die zouden volgens mij ook kunnen dienen als trouwschoenen hoor!

iris
30-6-2012
 Meld misbruik10-3-2012 21:46:30

Ik kocht deze week ook 'echte trouwschoenen' en hoge. Maar ze staan prachtig bij mijn korte jurk. Ze hebben 195 euro gekost, wat veel is, maar mijn kleedje komt op nog geen 400 euro (mijn mama maakt het zelf) dus dan moest ik niet te zuinig zijn bij mijn schoenenkeuze vond ik.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik10-3-2012 22:13:20

Hoi Ilse,

Ik heb ook gewone schoenen gekocht(fushia omdat dat onze themakleur is ). Ze waren maar 70 euro en ik kan ze achteraf nog gewoon afdragen... En inderdaad,spierwitte schoenen gaan niet zo goed onder een ivoorkleurige jurk.
Ik vind dat je gewoon voor je eigen keuze moet gaan,ik ben niet heel groot dus ik ga wel voor een hakje,maar ben dat ook gewoon. Als jij je goed voelt in platte schoenen moet je dat zeker doen. Mss kan je van kleur kijken naar de kleding van je toekomstige of de bruidskindjes of de kleur van je boeket,uitnodiging of decoratie keuze genoeg hé maar jij moet je er goed bij voelen!!

Veel plezier en succes met je zoektocht..

Groetjes

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik10-3-2012 22:43:21

Ik had onder mijn ivoren jurk ook ivoren schoenen. Je mag nooit schoenen nemen die lichter zijn dan je ivoren jurk, anders lijkt je jurk vuil. Ze maken je jurk normaal gezien één à 2 cm boven de grond, zodat je er niet op trapt bij het lopen. Daardoor zie je bij het stappen ook telkens iets van jouw schoenen.

Ik heb schoenen gekocht van Nina Fiarucci, wel "echte" trouwschoenen dus. Ik ben gegaan voor enkellaarsjes. Ik kan ze ook achteraf nog dragen en ze zitten geweldig goed, dus de 189 euro zijn ze echt wel waard.
Voor 's avonds na de openingsdans had ik platte sneakers, gebroken witte van Esprit.

Als jij graag platte schoenen onder je trouwjurk draagt, kan dat zeker. Er zijn genoeg bruiden die het niet gewend zijn om op hakken te lopen en daarom bijvoorbeeld ballerina's dragen. Als je op de site van Elsa Coloured Shoes gaat kijken, vind je allerlei modellen platte schoenen en schoenen met een laag hakje. Hier vind je misschien inspiratie voor wat jij wilt.

Mijn enkellaarsjes : Barbara van Nina Fiarucci
http://www.elsacolouredshoes.com/data/23878.jpg

Mijn sneakers :
http://www.nelson.nl/images/products/900x900/52829/espr...

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik10-3-2012 23:52:59

Hey, ik heb ook 'echte' trouwschoenen gekocht voor overdag: http://www.elegantsteps.co.uk/products/Meadows-Essentia...
Vrij goedkoop (55 euro, verzendingskosten inbegrepen, goeie service), ze zitten supermakkelijk en passen heel mooi onder m'n jurk.
Voor het dansfeest heb ik bij de lokale Marokkaan kleurige glitterballerina's gekocht voor 12 euro ;)

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik11-3-2012 8:37:45

Hello

Ik ben een schoenenfreak en heb voor mezelf een paar schoenen gekocht waar ik al lang van droomde --> Louboutins.
Je moet kiezen/kopen waar jij je goed bij voelt want is jullie speciale dag!!!

Tania

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 9:00:35

Hoi,

Ik heb 'echte' trouwschoenen, maar wou er geen al te groot budget aan spenderen.
Ze komen van Brandos:
http://www.brandos.be/perfect/francesca-ivory/a42290
Ivoorkleur en met een hak dus, maar ik loop dagelijks op hakken van gemiddeld 7 cm, dus geen probleem.

Ik heb vorige week ook ballerinas gekocht bij Brantano
http://www.brantano.be/nl/shop/brantano_be/dames/zoeken...
maar dan wel in het wit...als ik pijnlijke voetjes krijg 's avonds, kan ik dus nog wisselen!

groetjes!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 10:19:09

Hoi Sandra,

Hoe was de verzending bij Brandos? En zitten de schoenen goed? Heb op die site al mooie schoenen gezien maar durf toch niet goed bestellen..

Groetjes

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik11-3-2012 13:48:08

Ik ben ook niet van plan 'echte' trouwschoenen te kopen, ik zoek iets met een héél laag hakje, niet zo eenvoudig: het is allemaal plat of met een hoge hak.

En dan iets feestelijks dat niet helemaal gesloten is, in kleur... Pfft, ik ben zeker te veeleisend.

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 20:05:51

Hey!
Ik heb de deze:
http://www.brandos.be/tamaris/24413-28-120-carrara/a496...

Ik kan ze nog perfect dragen achteraf onder een zomerrokje en ze kostten maar 69 euro.
Besteld via Brandos en dat verliep prima, ook de ruil naar een maatje kleiner. Na drie dagen waren de kosten van de retourzending teruggestort.
Mijn ventje zijn schoenen komen van bij O Moda, ook op het internet. Ook prima service!

groetjes Wendy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 20:32:10

Dag Nancy,

Brandos ging zeer vlotjes hoor!
Je betaalt ook geen verzendingskosten! En je mag gratis retourneren...dan moet je hen bewijsje van de post bezorgen en krijg je die kosten terug achteraf.
Ik heb maatje 39 besteld, hoewel ik soms ook een 40 heb. Maar bij iets hogere hakken, heb ik meestal 39 en de maat was perfect!
Zat ook stevig ingepakt...de schoendoos in een grotere doos met nog papier er rond...kon niets mee gebeuren! :-)
Ik denk dat ik op een weekje het pakketje had! Ben er dus zeer tevreden van!

groetjes

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:09:58

Wendy,

Zijn uw schoenen echt wit of gebroken wit?

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:34:31

Hey Hilde

Mijn schoenen zijn gebroken wit, echt niet spierwit. De kleur op de foto's geeft een goed beeld van de echte kleur.

groetjes Wendy

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 22:28:15

hoi

ik heb schoenen van het merk BRAKO witte. DIe kan ik opdragen.
x

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik13-3-2012 21:25:20

Hey!
Ik zat met net hetzelfde probleem :)
Heb mij vorig weekend suf gezocht naar schoenen omdat ik donderdag mijn eerste pas heb.
Parelmoeren schoenen met een hak waren nog wel te vinden, maar plat of een klein hakje vond ik toch niet in de gewone schoenwinkel...

Bij mij zijn het deze ecru ballerina's geworden:

http://www.brantano.be/nl/search.aspx?view=3&search...

En ik ben er echt heel blij mee :)
Succes met de zoektocht!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 9:11:11

Ik heb wel echte bruidsschoenen gekocht bij Van Loock maar heb wel gekozen voor leren en niet voor satijnen. Met satijnen ben je volgens mij achteraf minder.
Het zijn gebroken witte pumps met een hele lichte parelmoer op maar ik kan ze achteraf nog gewoon afdragen.
Natuurlijk heb ik gekozen voor een hak (10cm, want ik ben maar een 1m58 en mijn verloofde 1m85 dus nogal veel verschil) maar ik ben gewoon om hakken te dragen. Voor 's avonds ga ik nog wel een platte ballerina voorzien.

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik17-3-2012 19:30:17

Ik ben 1m60 en mijn partner is 1m 90. Dus ik ga daar niet naar kijken. Ik heb dat nooit gedaan. Anders moet ik schoenen met hakken kopen van 30 cm hoog. Zie je mij al staan? :) Lady gaga!! :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...