Terug naar overzicht
Hey Debbie,Wij gaan voor het verjaardagsfeest van mijn vader mensen laten komen die in zo'n mega-grote pan paëlla komen klaarmaken. Meer info kan je hier vinden: http://www.paellapannen.be/feest.php .Misschien is dat iets leuks? En niet zo duur hoor.Succes,Fieke7/07/2007
Hallowij hebben ongeveer hetzelfde idee voor ons trouwfeest.Na het burgerlijk huwelijk geven we een receptie in onze tuin voor de aanwezigen.'s Avonds willen we eerst een hapjesBBQ houden en dan een dansfeest met kaastafel voor de late honger.Ik wilde liever in de namiddag trouwen en dan direct beginnen met het feest, maar dat is hier niet mogelijk.Ik vraag me wel af of je de mensen die niet in de buurt wonen dan naar huis moet sturen of zeg je dan dat ze niet naar de ceremonie hoeven te komen?
hallo,overmorgen trouwen wij en ook wij geven een 'huwelijksfuif'.om 14u trouwen we, daarna gaan we met de dichte familie en getuigen eten en dan savonds om 21 begint onze trouwfuif, eerst verschillende hapjes en zo nog wat kaasjes, olijven en koude groentjes op de receptietafels.daarna doen we den openingsdans en begint het dansfeest, we zetten zo ie zo wel ook zoute nootjes en koekjes op tafel kwestie dat het niet enkel alcohol is dat ze binnen krijgen hè. en tegen een uur of 1 geven we dan nog belegde broodjes voor diegenen die opnieuw honger krijgen.hopelijk hebben jullie hier iets aan.Gretel11/08/2006
hallo, ik heb net dezelfde vraag, wij zoeken ook toffe locatie waar het mogelijk is zelf voor drank te zorgen. Heb jij al ideetje?ines