TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
28-7-2007
|
8-8-2006 21:34:47
Hey Debbie,
Ik ben vorig jaar ook enkel voor de wet getrouwd en wou ook geen echte trouwjurk. Ik heb uiteindelijk een tof suite kleed (apart corset en rok) gevonden met rood en oranje. Het was echt heel speciaal en heb die dag veel complimentjes gekregen. Bijkomend voordeel is dat het veel goedkoper was dan een trouwjurk. Groetjes
|
|
debbie
|
8-8-2006 21:45:04
bedankt voor je snelle reactie Caroline!!!
|
|
carine
9-9-2006
|
8-8-2006 22:10:12
Hoi, Ik trouw ook enkel voor de wet en ben niet te vinden voor een trouwkleed. Ik heb een avondjurk (is eigenlijk haltertop/korset) en lange rok. Ik heb amper een tiende betaald als voor een traditioneel trouwkleed. Groetjes, Carine
|
|
sandrien
15-6-2007
|
8-8-2006 22:10:25
ik trouw ook enkel voor de wet, en ik heb mijn jurk besteld bij www.dressmatch.com
daar hebben ze hele mooie jurken voor niet veel geld.
groetjes sandrien
|
|
Lieve
1-9-2006
|
9-8-2006 7:56:00
Hey,
wij trouwen ook enkel voor de wet, maar aangezien ik al heel lang fantaseer over mijn trouwjurk heb ik wel een echt bruidskleed. Duur, inderdaad, maar anders had ik er toch spijt van gehad.
Groetjes, Lieve
|
|
K
7-7-2007
|
9-8-2006 12:17:45
Wij trouwen ook enkel voor de wet, en ik ben er nog niet uit, een echt trouwkleed of eerder iets uit de suite collectie ofzo. Ik ga gewoon nemen wat ik het mooiste vind, prijs is niet echt een argument voor mij, aangezien ik maar van plan ben om 1x te trouwen en ik een jaar op voorhand al droom van dat kleed, lol ;-)
|
|
hannelore
26-5-2007
|
9-8-2006 12:45:21
Ik trouw ook enkel voor de wet. Samen met mijn ma heb ik heel veel winkels gedaan, want 99% van de trouwkleedjes vond ik maar niets. Ik ben niet zo aan al die bloempjes en tralalatjes... Maar ik was heel bang om uit de suite collectie te kiezen omdat ik het heel erg zou vinden als er nog een vrouw zou zijn met hetzelfde kleed als ik (ander kleur). Ik heb dat al twee keer gehoord!!!! Ik heb een kleed gekocht van eenontwerpster uit Gent "talyna lyn". Heel eenvoudig, maar heel mooi! De prijs... ja, t is de prijs van een trouwkleed he! Maar ik zal de rok achteraf laten inkorten en het bovenste stukje zal ik ook nog kunnen dragen! Dus ik zal er nog heel veel plezier van hebben. Kleedje gekocht in de Maddy in Aartrijke (niet te vinden op internet!) gr Hannelore
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|