Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma

10-3-2012 23:34:46
Heey!

Vandaag begon ik er net over te denken hoe we dit gaan doen met het 'vervoer' op de dag!
Ik wilde altijd een bus als ceremonievervoer. Dan zit heel de familie samen...
Maar nu vroeg ik me af... Hoe gaat dit dan in z'n werk?

Als iedereen de avond ervoor zijn auto aan de feestzaal zet, dan geraken ze niet meer thuis...

Dus had ik dan gedacht dat wij smorgens enkel een auto huren voor ons 2tjes, en dan voor smiddags een bus...
Maar dan zitten we weer met hetzelfde probleem, ofwel moet de bus al aan de feestzaal staan...

Heb dit vnvd eens besproken met mijn vriend en kwamen tot de conclusie, ofwel een volledige dag met een bus (auto's op de dag aan de feestzaal zetten, bus staat ons op te wachten en zo naar het stadhuis & de kerk) ofwel enkel een auto voor mijn schatje & ik (de rest rijdt dan gewoon in zijn eigen auto)...

Hoe doen jullie dit? Want ik vindt dit nogal moeilijk...

PS: Vandaag voor de eerste keer naar een bruiswinkel geweest om wat jurkjes te passen! Ze hadden het jurkje die ik eens in een boekje had zien staan van linea raffaeli, die ik echt supergraag zag! Heb het gepast en kmoet zeggen, het stond me echt super!!! Heb het laten opschrijven, dus kan iedere dag nog eens gaan passen, maar heb nog nix beslist, ga eerst nog eens andere winkels aflopen en zien wat er daar hangt! En dan probeer ik voor Oktober te bestellen. Want mevrouw vn de winkel vertelde me, dat de kleedjes nog te bestellen zijn na oktober zolang ze de stof nog kunnen verkrijgen... Zie dat ze de stof dan niet meer kunnen krijgen, dan moet ik mss een jurk kiezen die helemaal niet mijn ding is ;) En vond dit trouwens superleuk om eens te doen, met mijn mama & getuige erbij! Is wel raar om je daar plots met een trouwjurk te zien staan :)

Alvast bedankt!!! :)

Deborah
20-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 617

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 9:16:04

Hallo Deborah,

Je bent goed op tijd begonnen met plannen zie ik :-).
Leuk dat je ook al een mooie jurk op het oog hebt...
Inderdaad, bij een aantal collecties maken ze de jurken tot de stof uitgeput is...dus af en toe eens bellen misschien? :-)
Eind september/begin oktober dit jaar, komen er ook wel nieuwe collecties uit...

Wat je vervoer betreft: wij gaan zowiezo enkel een auto voor ons 2 nemen...
ALS we die al nemen...
We hadden normaal via via een VW kevertje...maar door omstandigheden, gaat dit niet door...en gezien wij enkel voor de wet trouwen en ook maar 1 min van het gemeentehuis wonen, wil ik er ook geen groot budget aan spenderen...
Dus, het kan zijn dat wij in mijn verloofde zijn audi gaan trouwen...gewoon...is een mooie wagen en toch ook emotionele waarde.

Als je de bus zou nemen, kan je op de dag zelf best afspreken aan de feestzaal denk ik...dan staan alle auto's op de parking en kan iedereen samen met de bus vertrekken.

Veel succes!!

groetjes

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik11-3-2012 9:16:16

Hoi,

bij ons komt er een bus ons en de familie halen bij ons thuis.
De mensen komen naar hier met het openbaar vervoer of ze worden gebracht nr ons.

Voor 's avonds nemen alle mensen bij een taxi, want een hele dag feesten en drinken en dan nog rijden,

xxxx

An
9-6-2012
 Meld misbruik11-3-2012 9:19:41

Wij hebben een bus gehuurd voor de suite (ouders, broers, getuigen, oma's). Ik weet dat de meesten sowieso al een auto aan de zaal gaan zetten de avond voordien. Wij zelf gaan een taxi bestellen om 's avonds thuis te geraken. In totaal moeten er dus 6 auto's aan de feestzaal geraken. Bedoeling is dat ofwel ik ofwel mijn verloofde meerijden met onze eigen wagen om de mensen die hun auto aan de zaal zetten op te pikken. We zoeken dan nog wel een Chinese vrijwilliger aangezien niet iedereen in één auto past...

Als je zelf je wagen ook aan de zaal zet, kun je dit misschien aan vrienden vragen ofzo?

Ik wou vooral een bus aangezien mijn toekomstige schoonfamilie (inclusief verloofde) er een handje van weg heeft om te laat te komen en zo ben ik zeker dat ze steeds op tijd zijn...

rik

Meld misbruik11-3-2012 9:20:38

Hallo Deborah,

Zoek je origineel en betaalbaar vervoer voor jullie tweetjes,neem een contact op met ' de feestkever ' uit Roeselare.
We hebben een link op deze site onder ' autoverhuur ' ofwel
www.defeestkever.be

Groeten,Rik.

tamara 7/9/2012

Meld misbruik11-3-2012 9:28:05

wij gaan ook enkel een auto voor ons 2 nemen
want dan zitten we idd met het probleem, hoe gaan de mensen thuis geraken
mijn schoonzus heeft een autobus gehuurd, en moeten onze auto 's avonds aan de feestzaal gaan zetten,
probleem is van ons, mijne vent moet in de vm nog werken en kan dus nie zijn auto daar gaan zetten 's avonds

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik11-3-2012 10:42:54

Wij hebben ook een bus voor de suite! Wij twijfelen nog tussen ofwel smorgens aan feestzaal verzamelen en van daaruit vertrekken naar stadhuis ofwel om smiddags, wanneer wij voor fotoshoot zijn, dat de familie dan overen weer rijdt! We hebben kleine suite en wagens genoeg om mee te rijden zodat iedreen terug om locatienis om dan na de fotoshoot terug met de bus naar onze plechtigheid te rijden! Maar het is inderdaad eenheel puzzelwerk! ;-)

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik11-3-2012 12:47:26

onze familie woont niet in de buurt, dus de auto's de dag voordien ergens gaan zetten of openbaar vervoer is uitgesloten.. Mijn ouders zijn gescheiden en zij verzamelen aan het vakantiehuisje dat voorzien is voor hen, daar zal ook mn hubby zijn.. Zij vertrekken samen naar mn papa thuis waar ik me zal klaarmaken en waar de familie langs papa's kant zal zijn..

De suite langs mama's kant, vriendjes kant en vriendje komen met de bus.. Mijn ventje zal overstappen in de koets op een 500m van bij ons.. Zo komen ze tot bij ons.. Vandaar stapt heel de suite op de bus - wij op de koets richting gemeente en zo laten we ons heel de dag vervoeren.. Wij zullen taxi's voorzien zodat iedereen veilig in het vakantiehuisje of terug bij mijn papa geraakt..

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 14:05:06

bij ons gaan de mensen die meegaan op de bus hun auto aan de zaal zetten mijn ventje gaat ook naar daar en komen mij dan thuis oppikken om naar gemeentehuis en kerk te gaan

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 18:29:37

Wij gaan ook al de auto's van de mensen die in de suite gaan de dag voordien aan het hotel zetten. Paar keer over en weer rijden wel maar ja. Alles voor den trouw hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...