Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Samenkomst suite 's ochtends

11-3-2012 10:42:41
Zijn er hier ook onder jullie die ook vroeg samenkomen 's ochtends met heel de suite?
Wij trouwen voor wet om 10u15 en de suite zal wss bij mijn ouderlijk huis rond 9 u aankomen.

Wat bieden jullie dan te drinken of eventueel te eten aan de mensen? Ik had gedacht aan kleine sandwiches. Maar vind het dan nog veel te vroeg voor cava, schuimwijn of champagne. Uiteindelijk kunnen ze da drinken voor de lunch al rond 11u na de wettelijke dienst...

Hoe pakken jullie dit aan?

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 896

An
18-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 10:52:24

Voor cava lijkt het me dan ook nog vroeg. Misschien kan je het als klein ontbijtje aanpakken: vers fruitsap, kleine koffiekoekjes en croissantjes...

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik11-3-2012 11:32:39

Wij doen het ook zo maar er is maar half uur voorzien thuis. Dus gaan we wat koffie en fruitsap klaarzetten en misschien een stukje cake ofzo.
Hebben dan wel champagne mee voor op vervoer wanneer we terugkeren van stadhuis

Jimmy
7-7-2012
 Meld misbruik11-3-2012 12:23:31

Wij doen het ook zo... Fruitsap, water, koffie en koekjes (zonder chocolade! :) )

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik11-3-2012 12:38:26

Bij ons komt de suite ook toe rond 9u.. Een deel van onze familie woont 100km van bij ons en wij hebben besloten een hapje en een drankje te serveren..

Een verrassingsbrood voorzien van lekker beleg, als drank voorzien wij Cava, fruitsap, koffie, thee en water..
Rond 10u - 10u15 vertrekken wij naar het gemeentehuis en rond 12u is er een kleine lunch voorzien..
We zijn ook nog aan het twijfelen om een drankje te voorzien op de bus na het gemeentehuis.. De suite gaat met een Engelse Oldtimerbus en wij met de koets.. Misschien dat we een paar flessen in de bus gaan zetten en een flesje voor ons.. Al vrees ik dat er dan teveel alcohol zal zijn.. Maar we hebben nog even tijd om na te denken ;)

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik11-3-2012 17:15:44

Bij ons komen ze ook 's morgens toe. Wij voorzien belegde sandwiches en kleine koffiekoekjes. We nemen ook geen cava maar koffie, thee en fruitsap.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 19:16:47

wij denken oa al om kleine koffiekoekjes, fruitsap, enzo te geven ... x

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik11-3-2012 20:14:21

Wij zijn pas om half twaalf getrouwd, en rond half elf is mijn man met zijn deel van het gevolg bij mijn ouders toegekomen. Wij hadden een half uurtje voor we moesten vertrekken en hadden ook een klein hapje en drankje vooraf voorzien, waaronder cava. Op algemeen verzoek is dat bewaard tot voor de lunch, die ook bij mijn ouders doorging. De mensen hebben nog wel een koffie of een watertje gedronken voor we vertrokken, maar de alcohol en de koffiekoekjes zijn dus bewaard voor na het gemeentehuis. Wij hadden een gewone broodjeslunch met pistolets, beleg als kaas en hesp en preparé (de klassiekers dus) en kleine koffiekoekjes. Qua drank : cava, fruitsap, waters en frisdranken, koffie en thee.

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik11-3-2012 21:03:48

Bij ons was het fruitsap en de Zero-versie van Stassen, alcoholvrij, maar even lekker en het staat looi voor de foto's.

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:31:15

Wij trouwen om 13u30 voor de wet en daarna om 14u voor de kerk dus zitten we niet met dat probleem. Maar ik zou ook geen cava geven vanaf 's morgensvroeg.
Xxx

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 9:58:14

Hey,

Hier zou ik ook wat koffie koekjes doen... met zero van Stassen en champagne...
Maar zullen mms best koffie en fruitsap verkiezen...
Want is inderdaad om half 10 in de ochtend wel vroeg... om alcohol te drinken....

En rond de middag eten we samen, brood met beleg...

Veel groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...