Terug naar overzicht
Voor cava lijkt het me dan ook nog vroeg. Misschien kan je het als klein ontbijtje aanpakken: vers fruitsap, kleine koffiekoekjes en croissantjes...
Wij doen het ook zo maar er is maar half uur voorzien thuis. Dus gaan we wat koffie en fruitsap klaarzetten en misschien een stukje cake ofzo.Hebben dan wel champagne mee voor op vervoer wanneer we terugkeren van stadhuis
Wij doen het ook zo... Fruitsap, water, koffie en koekjes (zonder chocolade! :) )
Bij ons komt de suite ook toe rond 9u.. Een deel van onze familie woont 100km van bij ons en wij hebben besloten een hapje en een drankje te serveren.. Een verrassingsbrood voorzien van lekker beleg, als drank voorzien wij Cava, fruitsap, koffie, thee en water..Rond 10u - 10u15 vertrekken wij naar het gemeentehuis en rond 12u is er een kleine lunch voorzien..We zijn ook nog aan het twijfelen om een drankje te voorzien op de bus na het gemeentehuis.. De suite gaat met een Engelse Oldtimerbus en wij met de koets.. Misschien dat we een paar flessen in de bus gaan zetten en een flesje voor ons.. Al vrees ik dat er dan teveel alcohol zal zijn.. Maar we hebben nog even tijd om na te denken ;)
Bij ons komen ze ook 's morgens toe. Wij voorzien belegde sandwiches en kleine koffiekoekjes. We nemen ook geen cava maar koffie, thee en fruitsap.
wij denken oa al om kleine koffiekoekjes, fruitsap, enzo te geven ... x
Wij zijn pas om half twaalf getrouwd, en rond half elf is mijn man met zijn deel van het gevolg bij mijn ouders toegekomen. Wij hadden een half uurtje voor we moesten vertrekken en hadden ook een klein hapje en drankje vooraf voorzien, waaronder cava. Op algemeen verzoek is dat bewaard tot voor de lunch, die ook bij mijn ouders doorging. De mensen hebben nog wel een koffie of een watertje gedronken voor we vertrokken, maar de alcohol en de koffiekoekjes zijn dus bewaard voor na het gemeentehuis. Wij hadden een gewone broodjeslunch met pistolets, beleg als kaas en hesp en preparé (de klassiekers dus) en kleine koffiekoekjes. Qua drank : cava, fruitsap, waters en frisdranken, koffie en thee.
Bij ons was het fruitsap en de Zero-versie van Stassen, alcoholvrij, maar even lekker en het staat looi voor de foto's.
Wij trouwen om 13u30 voor de wet en daarna om 14u voor de kerk dus zitten we niet met dat probleem. Maar ik zou ook geen cava geven vanaf 's morgensvroeg. Xxx
Hey,Hier zou ik ook wat koffie koekjes doen... met zero van Stassen en champagne... Maar zullen mms best koffie en fruitsap verkiezen...Want is inderdaad om half 10 in de ochtend wel vroeg... om alcohol te drinken....En rond de middag eten we samen, brood met beleg...Veel groetjes Ellen