Terug naar overzicht
ik zou ook voor zwart gaan of voor de kleur van het topje, dat is ook wel mooi denkik. geen idee of bijvb elsa coloured shoes zo groot gaan maar die kan je dan wel laten verven in exact dezelfde kleur
Ik zou ook eerder proberen om de kleur van het topje te laten terugkomen en zoals Sara zei bij elsa coloured shoes kan je eender welke kleur verkrijgen gewoon een stukje stof meepakken. Op hun website kan je een adressenlijst voor Belgie aanvragen..Groetjes en veel succes met je zoektocht,en hou ons op de hoogte hé
Hoi,over de kleur kan ik je niet echt adviseren, maar misschien wel een tip voor een schoenenwinkel voor grote maten (mijn zus heeft hetzelfde probleem): http://www.vanluechene.be/noframes/nederlands.php => in Rumbeke veel succes!
joepie nog een bruidje met een broek!!
Ik zou dan weer voor schoenen in dezelfde tint als je broek gaan, donkerpaars. Aangezien je een broek draagt, gaan je schoenen erg zichtbaar zijn. Als je dan voor dezelfde tint kiest, worden je benen optisch verlengd en dat geeft het mooiste effect. Als je roze kiest, gaan je benen net veel korter lijken.Als je geen paars vindt, zou ik ook voor zwart gaan, maar ik zou echt voor paars gaan.