Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eigen adres op enveloppen?

11-3-2012 13:59:41
Hoi iedereen,
Ik ben vandaag begonnen aan mijn enveloppen te schrijven.
Nu vroeg ik mij af of we ons eigen adres ook op de achterkant moeten schrijven, of wordt dit niet gedaan voor een trouwuitnodiging?
Mijn moeder zegt dat dit niet gedaan wordt, dat kaartjes naar de zaal worden gestuurd. klopt dit? Ik zou persoonlijk eerder geneigd zijn om dit naar het koppel zelf te sturen.
Kan iemand mij helpen aub?Alvast bedankt.

Steffie
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1326

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik11-3-2012 14:17:23

Zeker doen: als er om welke reden dan ook uitnodigingen niet op hun bestemming geraken keren ze op zn minst terug ;-)
Trouwens: kaartjes naar de zaal gestuurd? Nee, nog nooit van gehoord. Ons adres staat ook vermeld op de uitnodiging zelf... En dus nog eens op de envelop.

Groetjes!

Lien

An
18-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 14:26:05

Zéker erop zetten. Stel dat er bij de post iets misgaat blijven ze allemaal liggen. Als je je eigen adres erop zet komen ze ze terug in jullie eigen brievenbus steken.

Ons adres staat trouwens ook op de uitnodiging zelf. Kaartjes naar de zaal sturen heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik11-3-2012 14:39:53

Zeker doen hoor, als er een uitnodiging niet kan worden bezorgd dan ben je ze kwijt. Hadden wij ook voor, en het was de uitnodiging van mijn doopmeter die werd teruggestuurd! Stel je voor :P

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik11-3-2012 15:04:49

Wij doen het zeker wel!
Ons adres staat niet op de uitnodiging (niet nodig voor de dag zelf), maar deze kunnen de mensen dus wel op de enveloppes terugvinden
En zoals hierboven al gezegd: als er iets mis is met de frankering of het adres weet je zeker dat ze niet op de post blijven liggen want dan krijg je ze teruggestuurd
Veel succes nog met de voorbereidingen!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-3-2012 20:26:16

Zeker doen, zodat de post ze kan terug sturen als ze niet besteld kunnen worden....

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik12-3-2012 8:50:06

Ik heb er al profijt van gehad: dat van mijn neef is om een of andere reden niet aangekomen en we hebben dat terug in onze bus gevonden... op deze manier weten we dus ook dat hij geen kaartje gekregen heeft: anders hadden we dat misschien nooit geweten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info