Terug naar overzicht
Zeker doen: als er om welke reden dan ook uitnodigingen niet op hun bestemming geraken keren ze op zn minst terug ;-) Trouwens: kaartjes naar de zaal gestuurd? Nee, nog nooit van gehoord. Ons adres staat ook vermeld op de uitnodiging zelf... En dus nog eens op de envelop.Groetjes!Lien
Zéker erop zetten. Stel dat er bij de post iets misgaat blijven ze allemaal liggen. Als je je eigen adres erop zet komen ze ze terug in jullie eigen brievenbus steken.Ons adres staat trouwens ook op de uitnodiging zelf. Kaartjes naar de zaal sturen heb ik inderdaad ook nog nooit van gehoord.
Zeker doen hoor, als er een uitnodiging niet kan worden bezorgd dan ben je ze kwijt. Hadden wij ook voor, en het was de uitnodiging van mijn doopmeter die werd teruggestuurd! Stel je voor :P
Wij doen het zeker wel!Ons adres staat niet op de uitnodiging (niet nodig voor de dag zelf), maar deze kunnen de mensen dus wel op de enveloppes terugvindenEn zoals hierboven al gezegd: als er iets mis is met de frankering of het adres weet je zeker dat ze niet op de post blijven liggen want dan krijg je ze teruggestuurdVeel succes nog met de voorbereidingen!
Zeker doen, zodat de post ze kan terug sturen als ze niet besteld kunnen worden....
Ik heb er al profijt van gehad: dat van mijn neef is om een of andere reden niet aangekomen en we hebben dat terug in onze bus gevonden... op deze manier weten we dus ook dat hij geen kaartje gekregen heeft: anders hadden we dat misschien nooit geweten.