Terug naar overzicht
Een paar nachtjes over slapen .... Succes!
Als het echt je droomkleed is kan misschien zelf het deel betalen dat je eerst zelf in gedachten had en je schoonmoeder de rest laten betalen...Als het echt je droomkleed is zal je nog moeilijk iets anders vinden vrees ik Ikzelf ben ook enkele honderden euro's boven mijn budget gegaan maar heb nog geen minuut spijt ervan gehad In ieder geval succes met je keuze...Groetjes
Dag Tine , Wij trouwen ook in Mauritius. Hier staan nog 23 dagen op de teller :-))) Ik dacht ook eerst een goedkoop kleedje te kopen, maar toen ik ging passen was ik op slag verliefd! En ach, je trouwt maar 1 keer en dan verdien je het toch om je droomkleed aan te hebben, niet? In welk hotel ga jij verblijven? Groetjes Kelly
Hallo Kelly Oh voor jou komt het nu wel echt dichtbij hè. Stuur je erna zeker een verslagje? Ik ga zaterdag nog naar la sponsachtig outlet en daarna naar jagre. Ik ga iets vinden, ik voel het :-) Wij verblijven in "heritage le telfair" Mijn toekomstige heeft alles geboekt maar ik denk dat hij het wel goed gedaan heeft ;-) Veel pleziert ginds. Geniet ervan! Groetjes