Terug naar overzicht
Hoi hier de zelfde situatie, Ik ga eerst de naam van m'n moeder zetten, aangezien ik bij haar altijd gewoond heb.Grtjes.
Bij ons wat het nog simpeler, de enige namen die op de uitnodiging stonden, waren de onze, dan moet je je over zo'n zaken geen zorgen maken :)
Idd hier ook. Anders moesten we er 3 paren opzetten, wij hebben al kids, dus deze doen de aankondiging.
Wij gaan er ook enkel onze namen opzetten. Probleem opgelost! ;-)
Bedankt voor de reacties!Er geen namen opzetten gaat nt echt. Financieel helpen onze ouders wel veel,dus dan moeten ze er wel op staan vind ik.Maar ik ga het dan doen zoals Benita zegt, ik woonde ook bij mijn mama, dus dan zet ik die eerst en is ze content :)Mercikes!
mijn schoonouders helpen financieel bij ons huwelijk maar mijn ouders niet.Op onze uitnodiging staan enkel onze namen. Ze zullen op een andere manier wel in de watten gelegd worden.
Bij ons werd ons huwelijk volledig betaald door onze beide ouders, maar dat neemt niet weg dat het ons huwelijk was en wij het niet nodig vonden dat onze ouders op onze uitnodiging stonden...