Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zal hij het mooi vinden?

11-3-2012 21:21:58
Hallo iedereen,

Ik ben dit weekend in Merksem in het bruidsparadijs en bruidhuis gaan passen.
In de boekjes en op het internet vond ik steeds jurken met A-lijn en blode schouders mooi.
Maar bij het passen bleek dat dit me echt niet stond. De verkoopster liet me toen een A-lijn aandoen met kraag.
Dat was echt super mooi. Nu heb ik een kleed met kraag op het oog namelijk van linea raffaelli b12 set 77.
Vandaag vroeg ik aan mijn vriend wat hij totaal niet mooi zou vinden aan een trouwkleed.
Hij antwoordde onmiddellijk dat hij grote kragen LELIJK vindt.....
Nu lig ik de hele tijd te piekeren of hij het wel mooi zou vinden.
Wat zouden jullie doen?

Groetjes
Kim

Kim
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1348

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:29:53

Hallo!

Ik was ook eerst met het gedacht van een mooie smalle jurk met een kleine A-lijn. Maar toen ik voor het eerst ging passen was het direct duidelijk dat dit niets voor mij was.

Je bent wie je bent en ik vind dat je jurk op uw 'lijf' gegoten moet zijn.

Nu heb ik een echte 'sissijurk' en ja, die had ik op foto nooit durven aanduiden :)

Ik vind de jurk prachtig die je hebt gekozen, je moet van je eigen gedacht verder gaan.

Je vriend heeft je ook gekozen om hoe je bent

Dus volgens mij moet je bij je gedacht blijven.

Succes ermee !
x

sofie
15-9-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:39:51

hey, ik ben eens naar het kleed gaan kijken en het is super mooi. je moet nemen wat bij jou past en dan zal je vriend dit ook wel mooi vinden als jij erin straalt. Ik heb ook iets helemaal anders gekozen dan ik in gedachten had omdat het mij beter stond

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik11-3-2012 23:36:39

Hoi Kim, ik vond dat eerst mijn droomhuis, op foto dan toch, maar blijk er achteraf echt niet mee te staan, dus heb ik ook helemaal wat anders gekozen dan ik aanvankelijk dacht. Mijn ventje denkt trouwens nog steeds dat het die jurk is, of een hele Bordeaux jurk... Maar als jij je er goed in voelt, en anderen kunnen je ook bevestigen dat die jurk jou echt staat, zou ik niet twijfelen, want tenslotte ben jij het die je jurk op die dag zal doen stralen, niet de neklijn of de kraag ;) alvast nog veel succes met je keuze.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 0:22:30

hihi lies "droomhuis" ? ook in de verbouwingen bezig miss ?
@ kim ik vind het een heel mooie jurk en ook hier ipv super strakke moderne sexy jurk waarvan ik zeker weet dat huby to be graag hed gezien toch voor de sissi jurk gegaan tenslotte trouw je maar 1 keer (allé hoop ik toch natuurlijk) . Ik ben zeker dat als jij je super voelt in je jurk ,je straalt en je ventje hierdoor weer head ver heels valt voor jou

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 9:14:55

uit kledij zien in boekjes en kledij aanhebben is een zeer groot verschil. Dat viel mij ook zeker op wat trouwkleedjes betreft, hij wou nooit zijn mening zeggen... uiteindelijk wel laten zeggen wat hij mooi en niet mooi vond maar het heeft weinig invloed gehad op mijn keuze.
ik had ook totaal iets anders in gedachten maar ik straal nu met de jurk die ik ga dragen :)

Katrien
29-6-2012
 Meld misbruik12-3-2012 10:06:20

Ik zou ook gaan voor de jurk die je het mooist staat en waar je jezelf het best in voelt.
Ik vind het trouwens een hele mooie jurk. Ik heb zelf ook een Linea Raffaeli gekozen. :-)

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:32:23

Ga resoluut voor de jurk waarin jij je het beste en het mooiste voelt! Jouw aanstaande kan nu wel zeggen dat hij zulke dingen niet zo mooi vindt, maar hij heeft jou er nog niet in zien stralen. Als jij de trap afkomt of de deur opendoet in de jurk die jij het mooist vindt, gaat hij alleen maar het geheel zien en jou de allermooiste bruid op aarde vinden.

Ik kan het weten, ik heb het meegemaakt . Bij het kijken naar foto's greep mijn man steeds naar iets compleet anders dan wat ik gekozen had. Ik ben ook gegaan voor de jurk waarin ik me het allermooist vond, de jurk die ik niet meer wou uittrekken. Toen ik voor hem de deur opendeed, stond hij zeker 5 minuten met zijn mond vol tanden! En da's een hele prestatie voor een man die anders geen 5 seconden zijn mond houdt .

Jouw jurk is trouwens geweldig mooi, ik zou ervoor gaan als je ermee staat.

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:43:34

Hey Kim,

Het is een hele mooie jurk hoor.
Ik ben er zeker van dat je zal stralen.
Maar ik snap je redenering.
Ik zit ook in zo een situatie.
Voor mij is het de tweede keer dat ik trouw en voor mijn verloofde de eerste keer.
Ik zou liever trouwen in een jurk met wat kleur, maar mijn ventje ziet dat echt niet zitten. Hij zou liever wit hebben. Er mag wel een klein accentje kleur inzitten maar liever, wit, wit, wit.
Al de trouwjurken met kleur keurt hij af. Ik heb hem al op enkele jurken punten laten geven en die met kleur of volledig gekleurede jurken zijn telkens gebuisd en die andere hebben een score van 8.5 à 9.
Hierdoor weet ik ook nog niet wat ik ga kiezen.

Elk advies is hier dan ook welkom :-)

Kim
21-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 17:07:39

Bedankt allemaal voor alle reacties en om me zo te steunen.
Ik had het echt nodig. Ik ga deze week nog een aantal winkels doen voor de zekerheid, maar als mijn gedacht bij dat ene kleed blijft, dan ga ik ervoor. Ik voelde me er tenslotte super gelukkig in.

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik12-3-2012 17:24:46

Weet je, mijn ervaring is dat mannen het toch vaak nog net anders bedoelen dan wat ze zeggen ;-)
Dus de jouwe zal waarschijnlijk zeggen als hij die jurk zou zien: jamaar, neen, ik bedoel niet zo'n kraag maar zo één :-p
Ik moet zeggen, ik heb ook goed gepolst bij mn verloofde wat hij mooi vond en wat niet, maar uiteindelijk moet je er gewoon voor durven gaan.

Groetjes!

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik12-3-2012 20:41:53

@ Kim : rondkijken kan geen kwaad, ik hoop dat je de jurk naar jouw hart vindt!

@ Wendy : misschien kan je voor een subtiele kleur gaan? Een jurk in een pasteltint ofzo? Geen wit voor jou, maar toch licht voor je aanstaande. Of misschien een witte top met gekleurde rok? Ik haal even twee voorbeelden aan van Linea Raffaelli van wat ik bedoel, ik zit nu toch op die site

pasteltinten :
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/bridal/pretty...
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/bridal/a-spla...

witte top met gekleurde rok :
http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/bridal/linea-...

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik13-3-2012 8:40:22

Hey Claire,

Bedankt voor je advies en je voorstellen.
Ga ze zeker is laten zien aan men verloofde, maar ik vrees het antwoord al.
Het is op gebied van kledij echt geen makkelijke.
Man, ik word er gewoon zot van

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik13-3-2012 10:11:46

tis wel een mooie jurk! en tis toch geen zo een grote kraag?ik denk niet dat je ventje als hij je de eerste keer ziet in je jurk zal zeggen "bwekes wat een grote kraag"

Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:24:16

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info