Terug naar overzicht
Ik heb de dagplanning in grote lijnen op onze site gezet zodat iedereen daar een goed overzicht van heeft. Dit is gewoon een lijst :(info klaarmaken van het koppel...)14.00 misviering15.00: foto's maken aan de kerk15.30: bruidspaar gaat foto's maken (klik op de link 'what to do' voor leuke ideeën om dit anderhalf uur zelf te vullen!)17.00: aanvang receptie(...)Op deze manier hebben alle gasten een zeer goed overzicht. De mensne die op de hoogte moeten zijn van andere zaken bv. mijn zus die zal helpen aankleden krijgt vooraf een uitgebreide mondelinge briefing.
@Sanne: Waar staat die 'what to do' want wij zitten met een gat van zeker 3 uur tussen de kerke en het feest.13u30 Gemeente14u kerk+foto's aan de kerk en het gemeentehuis15u -15u30 naar fotolocatie rijden15u30 Foto's bruidspaar18 of 19u: aanvag avondreceptie
Heb een paar draaiboeken doorgemaild die ik van andere bruidjes hier op het forum heb gekregen. Hopelijk ben je er iets mee.groetjesNancy
Bedankt bruidjes, zo weet ik hoe ik eraan moet beginnen! Nog een taakje op de lijst :) Maar ik geniet wel van die voorbereidingen
Hey Nancy, Je mag ze naar mij ook even doormailen c- peeters@hotmail.com Bedankt
Hoi Nancy,Kan je ze misschien ook even naar mij mailen:nathalievtongel@hotmail.comThanx
naar mij mag ook benjis_punk-rock_princess@hotmail.com
oh ik zou die ook graag krijgen delphineken at hotmail punt com
oooooooooh als het zou gaan mag je die ook altijd naar mij doorsturen freire_melisa@hotmail.com Als je wilt hegroetjes
En ik wil ze ook heel graag!! janita@van-rijnsbergen.nlThanks alvast!
Ook naar mij?deborah.metten@hotmail.comDank u!