Terug naar overzicht
Oh superleuk! De onze zijn vorige week geleverd en ik kan me soms niet inhouden om eventjes te piepen... :-) 't Is toch heel belangrijk he : die hou je normaal gezien voor (hopelijk! :-)) altijd aan! xxx
Oh leuk!! Voor ons is het nog een tijdje wachten, geniet ervan!
Wij zijn de onze zaterdag kunnen gaan afhalen;) En heb hem al alle dagen aangedaan :) alle zo eventjes hè.. En het staat me wel ;) maar doet toch een beetje raar ze. Het heeft echt een grote betekenis ;) Kan niet wachten om hem voor altijd te dragen :)
Ik ben ook in volle afwachting van...Eind februari kreeg ik via mail te horen dat ze in de laatste afwerkingsfase zaten en dat ze verwachtten om na een tweetal weken te kunnen afspreken, nu dus ergens he? Goh, ben toch heel benieuwd ze, temeer omdat het een compleet eigen ontwerp was wat we hen hebben laten maken, niet iets dat ze al in hun collectie hadden. Ik ben zooooo benieuwd!!!!Ik denk ook dat ik het wel heel moeilijk ga hebben om niet elke dag, al was het maar voor het slapengaan, eventjes te piepen en af en toe toch al eens over mijn vinger te schuiven om vervolgens met mij hand vooruit het prachtding te bewonderen ;-)
even een vraagje: wanneer levert Fede Di Oro en wanneer moet je er zelf om? Grace.
wij hebben de onze al een tijdjezijn er van bruno banani, in staal dus.(staan op mijn avatar)