Terug naar overzicht
Hey EsméWij hebben ook voor Taste Catering gekozen en waren afgelopen zaterdag ook te gast op de demodagen :-). Toen we net startten met onze zoektocht naar de ideale zaal, hebben wij ook even aan de Lavaar gedacht. We vonden dit een supermooie zaal, maar stelden ons dezelfde vraag: is de zaal wel groot genoeg? Uiteindelijk hebben wij voor het Monnikenhof in Heks gekozen omdat dit om te beginnen al veel groter was, en deze vierkantshoeve toch net iets meer ons ding was :-)Over de kwaliteiten van Taste Catering twijfel ik helemaal niet! Volgens mij zullen je gasten niets te kort komen! Ik zou me enkel even afvragen of je inderdaad niet te weinig plaats hebt voor 150 gasten. (wij hebben er 130). Je kan misschien ook even kijken naar hun andere zalen? En er is nog altijd mogelijkheid om je catering en inkleding door hen te laten verzorgen, zonder een zaal met wie ze samenwerken.GroetjesMelissa
Hey EsméWij waren zaterdag ook op de demodagen en waren zeer tevreden van de zaal.In het begin hadden we ook zoiets van: 'gaat dit wel groot genoeg zijn'. Maar nu we de zaal ingekleed hebben gezien heb ik geen bang meer. Het maakt de zaal juist gezellig en de stap om op de dansvloer te gaan staan is veel kleiner. Volgens mij moet je je daar niet druk over maken en loopt dit vanzelf los. Wij zitten aan ongeveer 180 gasten en hebben er alle vertrouwen in dat het een knalfeest gaat worden. En dat niet iedereen een stoel maakt het juist plezant om overal eens te gaan babbelen. Veel succes nog met jullie voorbereidingen!Groetjes Liesbet
Iemand die ondertussen ervaringen heeft met hun huwelijksfeest hier? Wij zijn dringend op zoek naar een alternatief... het zou voor 100 personen ongeveer zijn!x