Terug naar overzicht
Waaw, spannend hé... het begint echt te kriebelen....Bij mij nog 32 dagen....We kunnen duimen voor goed weer... zou super zijn hé...Veel veel groetjes Ellen
ja echt niet lang meer he hopen dat het de zelfde trent volgt als vorig jaar dan was het super weer. Ben je al zenuwachtig? Ik eigenlijk niet. wel ongeduldig.Tatjana
hier nog 17 dagen...alles is in orde, moet enkel nog de t-shirts ophalen voor onze wedding crew en dan de week zelf nog 4 boeketten bestellen bij de bloemist op de hoek en that's it.ah ja en zaterdag de bolero'tjes van ons 2 meisjes ophalen :)en ergens deze week met mijn trouwjurk naar mijn zus voor een (denk ik) laatste pasbeurt, strijkbeurt en dan mooi openhangen zodat er geen kreuken meer inkomen.hopelijk ist voor ieder van ons zo een weer als vandaag!nu beginnen de kriebeltjes ook te komen...
Hey,Ik heb heel heel veel zenuwen... ben zeer perfectionistisch en zou een beetje moeten kunnen loslaten.... Maar kijk er ook enorm naar uit!Veel groetjes (khoop inderdaad dat het de trend van vorig jaar volgt en het zomers weer is in april.... kunnen maar hopen... hé!) Maar goed of slecht weer het zal voor ons als bruidjes een onvergetelijk moment worden....veel succesEllen