Terug naar overzicht
hoi Syrie, van waar zijn jullie? hebben jullie zelf een camera?Groetjes
Hallo Vicky, ik ben van Assenede, regio Gent - Eeklo... Ik heb een super klein camera'tje, eigenlijk ook gekocht voor de trouw. Maar de kwaliteit is maar zus en zo... Een iets betere camera zou mss wel handig zijn .
Hey Syrie,Zit met hetzelfde probleem, bovendien wil ik eigenlijk alleen maar de ceremonie en evt. de openingsdans gefilmd hebben. Zonder montage. De goedkoopste prijs die ik tot nog toe kreeg was 250euro, maar dan is het een aantal uurtjes aan één stuk door en gemonteerd...Had ook al een bericht op facebook gegooid, maar kreeg er geen reactie op. We bezitten zelfs geen camera..
Hey Syrie, Jammer dat het wat ver is. Anders zou ik het wel komen doen. Had geen ervaring of zo maar om jullie uit de nood te helpen. Maar het is echt te ver sorry! Ik woon in Heist-op-den-Berg. Dus sorry!Ik hoop dat je toch nog een oplossing vindt!Groetjes en nog veel succes!Vicky
Dag Vicky, ik begrijp dat het te ver is. Echt tof dat je me wou helpen. Hartverwarmend!! Bedankt!
Dag Syrie,Ik heb thuis nog een goede/semi-professionele camera liggen en ik had het ook wel willen filmen maar ik ben van Limburg en voor mij is het net iets te ver om dat hele stuk te rijden. Jammer.Groetjes
Dag Annelies, toch bedankt! Woon in de verkeerde regio precies .