Terug naar overzicht
Hey Evelien,Zeer mooie schoenen,waarom bestel je ze niet gewoon via internet? Maat 42 stond er toch bij dacht ik...Denk dat ik de site eens rustig ga bekijken want er staan precies véél leuke dingen op Succes met je zoektocht!!Groetjes
Hi Nancy,Jammer genoeg zijn deze schoenen via internet enkel te vinden in maat 41. Heb daarvoor al gemaild ook naar een internetshop, maar ze kunnen die ook niet groter verkrijgen. Ben ik wel over teleurgesteld (vooral omdat ik heel moeilijk schoenen kan vinden die me aanstaan).Ben ook al langs geweest bij Vanluechene in Rumbeke (zowat mijn vaste winkelplaats voor schoenen), maar was te vroeg voor de collectie. Ga dit weekend nog eens proberen.Ander gedacht is een 'schoenmaker' zoeken, maar die zijn tegenwoordig niet makkelijk meer te vinden. De meesten doen wel herstellingen, maar nieuwe schoenen maken is toch iets anders.Zal moeten blijven proberen vrees ik.Groetjes
Al eens geïnformeerd bij Kevin Shoes in Waregem?
Ellemieke,Ik kende dit niet, maar dat ziet er super uit. Heb contact opgenomen en ga misschien dit weekend toch eens tot daar rijden. Bedankt voor de tip alvast.
http://www.shoesofprey.com/ kan je eigen schoon ontwerpen. Als start kan je best een gewone pump kiezen en dan bij decoration mary jane aanvinken. :-)Je kan ook zo een boordje toevoegen bij decoration.schoenen zijn wel niet zo goedkoop...groetjes,Elise
Elise,Bedankt voor de tip. Ben alleen beetje bang om ze online te bestellen. Ik weet uit ervaring dat mijn voeten een 'knelpunt' zijn :-) (soms letterlijk zelfs). Ik zou niet willen dat ik er bestel en dat die dan niet zouden passen. Vind ik dan ook beetje weggegooid geld.
Ik weet niet dat je het gezien heb op de website maar als ze niet passen maken ze ze gratis opnieuw :)
Hoi, ik heb ook een 42, en ik ga altijd naar Van Loock om schoenen, daar gaan ze zelfs tot 43! Ik ga er deze zaterdag mijn trouwschoenen kiezen :)
Heyhey,Ik ben bij Van Loock geweest vorige zaterdag. Ik heb mijn perfecte trouwschoenen , in 42 1/2 gevonden :)Ze gaan er idd tot 43 en meer!Grtjs!
Wel één tip als je bij Van Loock gaat. Het is daar altijd SUPERDRUK! Het is daar met nummertjes trekken. Wij trokken nummer 63 en ze waren bezig aan 8. Al bij al gaat het goed vooruit. We waren op 2uur klaar (en mijn mama had ook schoenen en handtasje gevonden). Maar trek vooral direct je nummer als je aankomt en kijk dan op je gemak naar de etalages.Grtjs x