Terug naar overzicht
Hey FleurWij trouwen op 1 september en ben vorige week eens gaan kijken naar trouwringen. Nog niks gekocht maar wel al mooie gezien, maar ik ga nog even wachten, we hebben nog wat tijd he :) Als je er op maat wil laten maken, of laten ontwerpen zal je er wel vroeger moeten bij zijn dan als je gewoon ene uit de winkel kiest denk ik.
Wij hebben die van ons hier al liggen :)
jawadde! over snel gesproken :-)
Hey,Wij hebben onze ringen vorige maand gekozen ;-) maar ik denk dat je wel nog ruim de tijd hebt hoor om te kiezen :-).groetjes!
wij hebben ze van vorige maand
Wij ook al een week of 4
amai, ik kom precies achter :-) jullie zijn er allemaal zo snel bij! Verlies ze nt é ;-);-)
Hoi Fleur, Als ik dit hier lees zijn we blijkbaar bij de laten Heb al eens op internet gezocht naar trouwringen, maar daar blijft het nog even bij.Z'n 4 maand op voorhand zal wel al voldoende zijn zeker.
wij hebben ze 6 maart gekozen rond augustus mogen we erom
Wij hebben vorige maand onze ringen gekozen. Er was bij een plaatselijke juwelier trouwersweekend met 12% korting, dus eventjes gaan kijken en verliefd geworden op onze ringen. Je hebt wel nog heel wat tijd hoor... Onze ringen komen eind deze maand aan en dan mogen we ze nog eens gaan passen. We gaan ze wel niet onmiddellijk mee naar huis nemen, zij houden ze bij tot een paar dagen voor de trouw!GroetjesAlessia
Wij hebben de onze in december gekozen en ze komen ze in juli leveren :-). Lekker makkelijk, zo kunnen we ze niet verliezen ;-).Groetjes!Evelien
wij gaan vandaag :)
Hey Fleur,Wij hebben onze ringen rond november gaan kiezen bij FDO. Ik denk zeker niet dat je laat bent, maar wij hebben ze vroeger gekozen omdat we dachten dat de goudprijs mss omhoog zou gaan. Bij FDO kun je ze vroeg bestellen, maar je krijgt ze toch maar enkele weken voor je huwelijksdag. Verliezen kunnen we ze dus niet...Groetjes xxx
Wij trouwen 1 september en hebben 14 april een afspraak met FDO. Een maand op 4-5 op voorhand dus.
Hey,wij hebben onze ringen op de huwelijksbeurs besteld in Antwerpen vorig jaar... een Dik jaar op voorhand. Maar we wouden persé ringen met een vingerafdruk van FDO, en zo bespaarden we ons toch de trip naar Izegem :-)GroetjesTabita
Wij trouwen 8 september en moeten ook nog onze ringen kiezen. Nog wel even tijd om dat in orde te brengen denk ik :-)
Onze ringen zijn ook al gekozen, vrijdag hebben we een afspraak met de juwelenontwerpster en dan zouden we ze ook nog eind deze maand, begin volgende maand hebben.
Amai als ik dit hier lees zijn wij echt wel aan de late kant! Wij trouwen 25/8 en hebben nog geen ringen. Wij hebben wel al is een beetje rond gekeken, maar ik twijfel nog of ik voor mij ene op maat laat maken of gewoon uit de collectie neem.
wij trouwen op 1 september en hebben ze besteld in januari normaal komen ze deze maand binnen
Wij trouwen 31 augustus en we hebben onze ringen al een 2 maandjes gekozen.
Hallo, Wij trouwen op 24 aug en zijn vorige maand onze trouwringen gaan kiezen. Normaal bestel je ze best twee maandjes van tevoren. Dus kzou beginnen kijken drie maanden voor jullie trouw. De juwelier zal ons iets laten weten als ze binnen zijn en dan mogen we gaan kijken of alles in orde is. Hij zal ze dan bijhouden tot een paar weken voor de grote dag. Wij hebben