Terug naar overzicht
Da's al een moeilijke, want er zit veel verschil tussen een 5-jarige en een 9-jarige. Maar wat nu wel bij me opkomt is eventueel een Barbie of zo? Dat kan al vanaf drie maar meestal spelen ze daar wel lang mee. Check anders eens met de mama's?Ik heb trouwens net dit weekend in de speelgoedwinkel een bruid Barbie gezien, zou wel toepasselijk zijn
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb 2 bruidsmeisjes (4 en 10 jaar) en 3 bruidsjongens (8, 9 en 3). Ik heb ook geen flauw idee wat ik zou kunnen geven.
Hallo,Wij hebben 3 bruidskindjes, één meisje van10 jaar en 2 jongens, 1,5 jaar en 11 jaar. Wij waren zondag in unicamp en toevallig zijn we daar gestoten op B.Duck. Dat zijn zo leuke eendjes met een gleuf in, een spaarpot dus. Deze waren mooi verpakt. We hebben er 3 gekocht, zodat ze alle drie hetzelfde hebben, natuurlijk wel in een andere kleur. Hierin gaat we wat centjes zetten. allemaal losgeld natuurlijk want dan weegt het zwaarder en rammelt het leuk. Heb de link erbij gezet. Dit is er eentje van. Groetjes Laurahttp://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.badeendwi...
Hoi KatrienWij zitten ook met bruidskindjes met veel leeftijdsverschil... We hebben twee meisjes (van 4 en 11) en twee jongens (van 6 en 13).Ik wou hen ook allemaal hetzelfde geven. Wij hebben op babygoodies vier brooddozen besteld met elk hun naam op (zo lang ze naar school gaan hebben ze die toch nodig) en we hebben van de colruyt zo'n zak vol met mini zakjes snoep van Haribo meegebracht en wat lolly's etc. De brooddozen zitten dus boordevol snoepgoed! Volgens mij doe je hier zowel kids als tieners een groot plezier mee :-)GroetjesKatrien
Hey naamgenootje,Ik was eigenlijk net een beetje hetzelfde aan het denken: ik wou hen een brooddoos of een spaarpotje cadeau doen en dat dan vullen met snoep. Heb al met de mama van een van de meisjes gebeld en die zij dat haar dochtertje het leuker vond om snoep te krijgen dan geld :D.En Gitte, dat was een schitterend idee van die barbiepop, maar voor mij helaas niet bruikbaar (de jongste is meer geïntresseerd in de auto's van haar broer :D).Maar het wordt dus wrs een combinatie van Laura's voorstel en dat van Katrien :D.Heel hartelijk bedankt iedereen voor de nuttige informatie en tips en nog veel succes met het plannen!Groetjes