Terug naar overzicht
Hey Veroniek,Als je me zegt vanwaar je bent kan ik je misschien een paar adressen bezorgen.Ik raad je wel aan om in het echt eens naar de koets te gaan kijken want in het echt zijn ze soms niet zo mooi en verzorgd als op de foto.Groetjes, Sissi
Dag beiden,Ik ben van Lochristi (ligt tussen Gent en Lokeren).Ik zal het eens opzoeken Hilde.We zijn eigenlijk aan het twijfelen tussen een koets en een limo... Deze avond gaan we eens een kijkje nemen voor een limo, maar we hebben nog tijd hé! ;o)Alvast bedankt voor de info!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey Veroniek,Die van ons komt van Herzele. Het is een koets die speciaal gebouwd voor huwelijken. Er is plaats voor bruidspaar, ouders en getuigen (+ eventueel bruidskindjes).Aangezien de partners voor de getuigen er niet bij konden hebben we nog een koets voor ons apart gevraagd zodat de suite in de andere kan. Daarvoor heeft hij een collega aangesproken.Het zijn heel vriendelijke mensen en hun paarden en koetsen zijn echt alles voor hun (niet zomaar een jobke).Zijn gegevens : Theofhil "Cyriel" DeneyerWolvenstraat 339550 Herzele053/63.09.80 of 0478/450200De 2e koets heb ik via hem bij Etienne Vandenneste kunnen bekomen (ze werken vaak samen).Hun koetsen waren echt super verzorgd en blonken echt en de paarden waren de moeite!Ik heb andere koetsen gezien die er gewoon vreselijk uitzagen.Ik heb nog heel wat adressen, maar daar heb ik geen ervaring mee.Moest je die adressen willen kan je me mailen op Sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi