Terug naar overzicht
heb je een mailadres? wij hebben het ook zo gedaan, onze jongste werd gedoopt gelijk met ons huwelijk.
Dag Tineje mag het me mailen naar: ine_heiremans@hotmail.comAlvast bedankt, want weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen! Hebben jullie iets speciaals gedaan om de kerk binnen te komen met jullie kindje dan? Hoe oud was hij/zij toen hij/zij gedoopt werd? Mijn dochter zal dan pas 6 maanden oud zijn. Onze zoon is dan 3.5jaar en we dachten hem met een bolderkar haar te duwen, maar vrezen dat dit iets te optimistisch is en hij dit niet zal kunnen trekken ;-)Groetjes
hey tine, zou je het ook eens naar mij kunnen doorsturen?alvast bedanktmieke2007@hotmail.com
Hey Tine,Is het mogelijk om dit ook eens door te mailen naar vanessa@terjoden.com?Wij doen een troopje op 04/08/'12.Alvast bedankt!
HEy Tinne, Kan je mij ook een voorbeeldje mailen.Bedankt.Valérie (valeke_21@msn.Com)
Hallo bruidjes,Wij zouden ook graag ons huwelijk en de doop van ons zoontje combineren.Willen jullie me ook de voorbeelden doorsturen (wendy-stijn@skynet.be)?Dikke merci!
Hallo iedereen,Als jullie het zien zitten, mogen jullie de voorbeelden ook eens doorsturen naar mij (siege.joseph@gmail.com), wij weten nog niet goed hoe we precies hieraan moeten beginnen.Bedankt!!