Terug naar overzicht
Lieselotte,Heb een tijdje geleden ook schoenen besteld bij LITB EN aangekregen! Had de kleine lettertjes echter niet gelezen...1 week na levering ontving ik van Fedex een rekening van 30€ voor de douanekosten. Toen de schoenen te groot bleken te zijn en ik ze wou terugsturen kreeg ik te horen dat ze het jammer vonden dat ik de schoenen in een verkeerde maat besteld had maar dat ze de schoenen niet konden terugnemen aangezien ze speciaal op mijn maat gemaakt waren (wel vreemd want heb nooit maten moeten doorgeven). Hier liet ik het natuurlijk niet bij, heb foto's gestuurd met de lengte en breedte van mijn voet en de lengte van de schoenen, ... en na veel vijven en zessen kreeg ik de optie andere schoenen te bestellen of een terugbetaling aan te vragen. Heb voor het tweede gekozen maar tot nu toe geen reactie (ondertussen 11 dagen geleden).Moet er ook nog wel even bijzeggen dat ALS de terugbetaling in orde komt, ik nog veel geld kwijt zal zijn aan verzendings- en douanekosten.Groetjes,Stefani
HeyIk heb ook ervaring met Lightinthebox maar ik heb er wel een positievere ervaring aan over gehouden :-)Ik heb mijn schoenen, gastenboek+pen, ringkussen en stola bij hen besteld. Alles is vlot verlopen (heb wel met Visa betaald) en ik kreeg alles in perfecte staat toegestuurd.Wat Stefani zegt over de verzend- en douanekosten klopt inderdaad; hierin zijn ze eigenlijk wel sluw (je moet echt wel zoeken en de kleine letters lezen voor je dit te weten komt).Ik heb hier mijn beklag over gedaan en heb uiteindelijk de helft van die kosten terugbetaald gekregen (ik moest 40 euro betalen).Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld?GroetjesNawal
Bedankt voor de reacties, dan ben ik toch een beetje gruster,maar natuurlijk op die douanekosten had ik niet gerekend, maarja..Dat is zowat typisch he :)Ik hoop snel antwoord te krijgen van Lightinthebox!Ik heb betaald via overschrijving, vandaar dat het wat langer duurt waarschijnlijk.Groetjes
Ik kan ook niet klagen. Gewoon dat het iets langer duurde dan gezegd. Douanekosten van fedex waren er niet, want bij mij is het toegekomen via de post. Ik heb eigenlijk nooit een bevestiging gekregen van lightinthebox! Het was hier gewoon 2 maanden na betaling.
Ah oke, bedankt Hannelore, dat stelt me toch al wat geruster ;),dan wet ik dat het normaal is dat het zo lang duurt !
hey dames ik heb ook pas een bestelling gedaan via light in the box namelijk een sluier .ik heb via overschrijving betaald op 12/07/12 en mijn bestelling staat eigenlijk nog altijd in afwachting maar door jullie ervaringen te lezen ben ik toch al wat geruster thnx