Terug naar overzicht
Dag Hilde,Wij wonen in Aalst. Wij zijn fervente carnavalvierders maar zitten niet in een groep. Mijn vriend heeft vroeger nog bij Aléjoep (of hoe ge dat ook schrijft) gezeten, maar door ruzies enzo is hij ermee gestopt. En nu vertrekken wij altijd met een groepje van ongeveer 7 personen. Wij hebben wel hetzelfde aan, maar maken geen wagen ofzo. Wij trouwen voor de kerk in Bambrugge. Mijn ouders wonen daar he. Het stadhuis is wel in Aalst zelf. Groetjes!Isabelps: Ben wel altijd naar Mere naart school geweest, in t klooster he.. :p
Hey,Wij wonen in Ninove, maar vieren ook altijd met een 7-tal carnaval in Aalst. We trouwen in Denderwindeke voor de kerk en in Ninove voor de wet.Een vraagje aan Hilde : trouwen jullie op 09/09/06 in Mere en komen Marc en Isabelle dan zingen?Ik zou ze namelijk graag eens aan het werk zien en weet niet of je het erg zou vinden als we even een kijkje komen nemen in de kerk.Alvast bedankt!Groetjes, Sissi
Hoi,ja hoor we trouwen in de kerk in Mere op 9 september en inderdaad Marc en Isabelle komen daar zingen, kom gerust een kijkje nemen we trouwen om 13u30.Groetjes,Hilde
Hartelijk bedankt!!!Ik wens je een prachtdag toe!!!Groetjes, Sissi