Terug naar overzicht
Hallo Joke,Wij hebben alle teksten er in genoteerd. Maar bv. Onze Vader, is enkel een titel, we veronderstellen dat onze familieleden dit wel nog kunnen opzeggen ;-)Maar voor de rest, typten wij de teksten letterlijk uit.Veel succes en moest ik je niet meer horen, alvast een prachtige trouwdag gewenst eind deze maand!Groetjes, Tiffanie
Hey,amai dat is aftellen...Wij typen ook alle teksten uit... ook de liedjes... maar heb al heel veel boekjes gezien waarbij niet werd gedaan... en is ook zeer goed...Wel is het jammer als mensen niet kunnen mé bidden in de viering omdat ze de tekstjes allemaal niet meer kennen... merk ik wel vaak in een huwelijksviering...Is wat een persoonlijke keuze Veel groetjes
Hoi Joke, wij gaan ze er ook allemaal inzetten, en ook de liedjesteksten, omdat vroeger toen ik klein was bij ons in de kerk er héél veel gezongen werd, en we hopen dat de mensen toch ook een klein beetje gaan meezingen... Want Samson en Gert kennen we toch allemaal nog :)Groetjes, en nog veel uitkijkplezier!
Dag Joke, ik tel mee af , spannend hé!!!! Véél succes nog!!!