Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stilaan komt alles in orde met de voorbereiding!

13-3-2012 18:09:09
Hey allemaal,Stillekes aan komt alles in 'de sakkoche' ;-)
Gisteren hebben we ons mini huwelijkstripje gaan vastleggen;Het heeft wat voeten in de aarde gehad want we wilden eerst naar New York gaan maar de schoonouders waren er niet mee opgezet.We hebben al 2 kinderen(4 en 6)en ze vonden dat we niet zo ver moesten gaan...:-(( De oudste van de twee heeft ook autismespectrumsyndroom en het kan volgens hen niet dat we de laatste week van augustus,zo vlak voor het nieuwe schooljaar,zo ver gaan reizen.Dat kind moet voorbereid worden op het eerste leerjaar...nu ja,als je dat de laatste week nog moet beginnen doen dan ben je volgens mij niet goed bezig denk ik.
Enfin,ik was serieus teleurgesteld in hen,we zijn 8 jaar samen en er worden ons geen 6 dagen ontspanning gegund zo vlak na de trouw.
Mijn mama stelde dan voor om ze de hele periode bij haar te laten maar dat wil ik niet.Zij moet er niet voor opdraaien dat de schoonouders niet hun kleinkinderen 3 dagen willen bijhouden.
Gisteren zijn we dan met een flairpocket naar het reisbureau getrokken,en we hebben een citytrip van 4 dagen geboekt naar Barcelona.En ik zie het helemaal zitten.Het is geen gigantische huwelijksreis maar met kindjes is dat niet zo evident.Wat telt is dat we er eens even onder ons tussenuit zijn,zonder mama en papa te moeten zijn.
Vandaag was ik onverwacht een dagje thuis,en ik ben naar Van Loock gereden.En een halfuurtje later stond ik terug buiten met mijn kersverse trouwschoenen!Ik had niet verwacht dat dat zo snel gekozen zou zijn,ik heb namelijk nogal moeilijke voeten om een elegant schoentje aan te passen.Maar kijk,het is toch gelukt én ik ben super tevreden!
Onze ringen zijn ondertussen ook al gekozen,nu nog een uitnodiging en dan nog alle kleine prutskes...
Maar het komt allemaal 'in de sakkoche',ik voel het!!!! ;-)

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...