Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Terug bij af

13-3-2012 19:11:02
Eind vorige week hadden we beslist om naar Londen op huwelijksreis te gaan, omdat we alle twee nogal zot zijn van Londen. We zouden de eerste week van augustus gaan omdat mijn ventje collectief verlof heeft en dus niet zomaar kan lang vrij nemen wanneer hij wil.
Nu dachten we dernet aan dat dit jaar de Olympische spelen in Londen doorgaan en ja hoor, de periode dat wij op huwelijksreis zouden gaan zijnt de spelen. En nu snappen we hoe het komt dat alles vele duurder is en ook bijna allemaal volzet is.
Maar nu moeten we dus op zoek naar een andere bestemming, wat niet zo gemakkelijk is zeker omdat maar voor een week is. Dus kunnen we niet te veel tijd verspillen met naar onze bestemming reizen.

Wel iets leuks vandaag. Ik had op de site van schoenen Torfs leuke schoenen van S.Oliver gezien, ik daar heen. Ze hadde ze niet meer in mijn maat in het wit maar wel nog in het rood en ik heb die dan eens gepast en die zat echt kei goe. Dus heb ze in het zit besteld en mag ze volgende week gaan halen. JEEEJ!!!
http://www.torfs.be/online-schoenen/damesschoenen/s-oliver/112152

Mieke
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 733

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik13-3-2012 21:47:21

hey

Misschien is Parijs wel leuk. Je bent ook niet lang onderweg en is superromantisch.
Wij gaan daar naartoe op huwelijksreis omdat we net als jullie niet veel tijd hebben :)

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik14-3-2012 8:54:10

Of Barcelona? ook een leuke plaats om naartoe te gaan (niet te vergeten: leuke bars op het strand en wat is nu romantischer dan 's avonds samen met een cocktail naar de zonsondergang te kijken... )
Leuk dat je jouw schoenen hebt gevonden! Ik ben zelf ook fan van S. Oliver, deze schoenen zitten echt super gemakkelijk :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...