Terug naar overzicht
Hey heyWat leuk dat je je schoenen gevonden hebt. Hier na lang zoeken ook naar Van Loock geweest en ze ook daar gevonden. Wanneer heb jij je eerste pas? Ik zaterdag, samen met make-up en kapsel. Ben benieuwd.P.S.: Wij trouwen de dagje voor jullie :PGroetjes.
ahaaaah, ik ook zaterdag, maar zonder kapsel en zonder makeup(kga wel zelf wa doen me mascara ofzo, ma op den trouw komt er een visagiste...)! das voor de volgende keer kapsel en makeup.hihihi
Was jij er vanmorgen vroeg al?Ik was er rond 9.45u ongeveer en er zat volgens mij nog een bruidje schoenen te passen.Je was er met een kindje in een buggy...was jij dat??Ik heb vandaag ook mijn schoenen daar gevonden,en stond snel weer ,tevreden, buiten!!
Ik heb er ook mijn schoenen gevonden. Uit de bruidscollectie. Simpele witte (allee licht ivoor) pumps met een plateautje.Heb 7 paar gepast maar het paar dat ik in de etalage had zien staan is het geworden!!
hey hey, neenee ik was 's avonds pas vrij laat daar. Maar het ging goed vooruit hoor. Ik had mijn goesting gevonden na 3 paar te passen.Het is een wit paar schoenen, met een klein hakje en een strikje erop.hihihi