Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joepie! schoenen gevonden!

13-3-2012 19:48:13
Joepieeee! kheb eindelijk schoenen gevonden voor onder mijn kleedje en maar net op tijd
want zaterdag is de eerste pas en moest al schoenen hebben!
Bij Van Loock in Zandhoven!
Super super super!

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 674

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik13-3-2012 20:06:50

Hey hey

Wat leuk dat je je schoenen gevonden hebt. Hier na lang zoeken ook naar Van Loock geweest en ze ook daar gevonden. Wanneer heb jij je eerste pas? Ik zaterdag, samen met make-up en kapsel. Ben benieuwd.

P.S.: Wij trouwen de dagje voor jullie :P

Groetjes.

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik13-3-2012 20:18:47

ahaaaah, ik ook zaterdag, maar zonder kapsel en zonder makeup(kga wel zelf wa doen me mascara ofzo, ma op den trouw komt er een visagiste...)! das voor de volgende keer kapsel en makeup.hihihi

Cindy
25-8-2012
 Meld misbruik13-3-2012 23:44:18

Was jij er vanmorgen vroeg al?Ik was er rond 9.45u ongeveer en er zat volgens mij nog een bruidje schoenen te passen.Je was er met een kindje in een buggy...was jij dat??Ik heb vandaag ook mijn schoenen daar gevonden,en stond snel weer ,tevreden, buiten!!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 8:25:11

Ik heb er ook mijn schoenen gevonden. Uit de bruidscollectie. Simpele witte (allee licht ivoor) pumps met een plateautje.
Heb 7 paar gepast maar het paar dat ik in de etalage had zien staan is het geworden!!

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik14-3-2012 13:59:02

hey hey, neenee ik was 's avonds pas vrij laat daar.
Maar het ging goed vooruit hoor. Ik had mijn goesting gevonden na 3 paar te passen.
Het is een wit paar schoenen, met een klein hakje en een strikje erop.
hihihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...