Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Flipperdeflipperdeflip

13-3-2012 21:37:48
Arrrgggggg, ben ik nu de enige die telkens wanneer ik deze site open en een blik op de teller werp helemaal begint te flippen omdat er nog zoveel te doen is en er nog maar zo weinig tijd is???
86 dagen nog maar... Met 100 dagen leek het nog een eeuwigheid maar niets is minder waar!
Zijn er nog bruidjes die op dezelfde datum trouwen en wat moeten jullie nog allemaal regelen? Ik heb echt het gevoel dat ik de helft vergeet. Dan kan ik weer iets afvinken, dan komen er weer 2, 3, 4... nieuwe items op mijn lijstje bij. Zo geraak ik er dus echt nooit...
(o ja, iemand nog een kader te koop? Loop al een half jaar te zoeken naar ene maar vind niets naar mijn zin)

Kelly
8-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 675

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik13-3-2012 21:41:01

Hey Keylly, wij trouwen 1 dagje later maar ook hier nog enorm veel te doen van het lijstje. Uitnodigingen en ringen zijn nu wel héél dringend voor ons en de misboekjes moeten we nog aan beginnen. Voor de rest zal het allemaal wel loslopen. Volgens mij ben ik soms iets te relaxed :-)

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik13-3-2012 21:51:10

Oh Dorien,
ik wou dat ik wat meer van jou had dan. Ik heb nu al stress en bij ons zijn de ringen al besteld, het misboekje is in grote lijnen af en de uitnodigingen zijn binnen en moeten we binnenkort gaan uitdelen.
Een vriendin van mij zal de rol van ceremoniemeester op haar nemen op onze dag en ik heb echt geen idee wat ik haar allemaal kan laten doen. Als het van mij afhing zou ze geen minuut rust hebben denk ik...
We moeten nog opnieuw afspreken met de zaal, fotograaf, persoon die onze viering gaat doen. Met de dj hebben we zelfs helemaal nog geen contact gehad. De liedjes tijdens de viering worden live gezongen, nummers zijn gekozen maar zou ze op voorhand al eens graag horen dus dat is nog een puntje op mijn lijst. Proefjes voor kapsel, make-up en bruidsboeket komen er nog aan...
Het houdt gewoon niet op!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik14-3-2012 7:45:42

Hey,

Toen er bij ons nog 86dagen op de teller stonden, waren we ook eerder relax... Maar nu nog 51 dagen en de stress begint te komen, want er is nog niet zo heel veel verandert aan mijn todo lijst sinds dien,... Vandaag mijn 2de pas en 2de keer mijn proefkapsel....

Veel succes het lukt jullie wel!

groetjes!

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik14-3-2012 9:15:51

Hihi herkenbaar! Maar toen er nog 80 dagen op de teller stonden, kon ik mezelf nog af en toe rustig krijgen door te zeggen dat we nog veel tijd hadden, en dat alles geregeld zou worden op het moment dat het zich aandiende en dat alles af zou geraken ;D Nu met nog maar 8 dagen meer te gaan, moeten de laatste details gebeuren, iets waar we eigenlijk helemaal geen tijd voor hebben met ons drukke schema... No stress! Je hebt nog veel tijd ;D

Charlotte
9-6-2012
 Meld misbruik14-3-2012 9:55:04

Bij mij vandaag ook nog exact 86 dagen...
Grote lijnen zijn allemaal geregeld, lijst to-do:
-menubespreking met feestzaal
-uitnodigingen zijn besteld, vandaag of morgen krijg ik proefdruk
-ringen gaan kiezen
-proefmake-up en kapsel (laat ik volgende maand doen in combinatie met een gelegenheid)
-eind van de maand tweede afspraak met moreel consulente
-planning doorgeven aan ceremoniemeester en fotografe
-tafelschikking (bah, zie ik niet zo zitten)
-muziek doorgeven aan zangeressen
-...

Het is zoals je zegt, wanneer je iets kan afvinken, komen er weer 2 à 3 zaken bij. Maar zoals ik het kan lezen, zit je goed op schema hoor.
Alvast nog super veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...