Terug naar overzicht
Hey heyIk heb 2 zoontjes en ze zullen allebei een Me to You beertje krijgen met elk 1 ring aan. Je hebt van Me to You ook een bruidspaar, bruid en bruidegom apart maar ook samen aan elkaar vast, dat is dan mssn iets voor jouw zoontje.Of het orgineel is weet ik niet maar vind het toch al heel mooi en hebben ze ook nog iets omhanden in de kerk ;)Groetjes.
In een ballon laten steken :)
of op een wandelstok?
Een kussentje of silent book maken met eventueel stof die bedrukt is met foto's van jullie en eventueel ook van je zoontje? met lintjes er aan voor de ringen kan het niet persoonlijker denk ik. ik wil je daarvoor gerust helpen
Wij hebben hier onze ringkussentjes (een klein formaat) besteld, die we dan rond de nek van twee teddyberen hangen voor onze bruidsjongetjes (zij krijgen uiteindelijk de teddybeer, wij houden de ringkussentjes als herinnering):www.deviltenbruid.nl Groetjes, Katrien
Ik heb hier een me to you beertje staan met een boeketje in de handjes dat ik in het begin van onze relatie heb gekregen. Ga hier wrs een lint met knop aan hangen en daar dan de ringen aanhangen. Zo heeft mijn dochtertje een beertje om mee te spelen eens de ringen eraf zijn en heeft ze een mini - boeketje he. Ze loopt er nu thuis ook al eens mee rond want het staat in onze kamer grtz
Ik weet niet of het hoog scoort qua originaliteit maar voor onze ringendragers (het neefje en nichtje van mijn vriend) hebben we aan zijn zussen gevraagd een kussentje uit te kiezen in de vorm van iets leuks (vb voor zijn neefje een kussentje van Cars) die wij natuurlijk betalen en die de kinderen achteraf krijgen.Zo hebben wij achteraf ook geen kussen waar we misschien niet meer naar om kijken..
Is er iets wat hij heel graag doet, een speelgoedje of knuffel waar hij niet zonder kan of een programma dat hij graag bekijkt? Je kan daar misschien iets mee doen?
http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Roos-met-verborgen-Diamanten-Ring.htmlIk heb 2 zulke roosjes besteld, want mijn metekind en mijn neefje geven de ringen aan in de kerk. K vond dit een leuk idee. Ik heb ze ondertussen ook ontvangen en k vind ze super! Misschien een idee voor jullie.Groetjes Lieze
Wij zijn allebei echte lezers, en we hebben een boek dat voor ons speciaal is en dat we dubbel hadden 'uitgehold', we zullen daar de ringen insteken en vastmaken aan een lint.
Hallo,ik heb zo'n rieten hartje voorzien en daar wil ik met een lintje de ringen aan vastmaken.Groetjes en veel geluk!
Hallo,mijn mama heeft zelf een kussentje gemaakt.Heb nog geen idee hoe het eruit zal zien, maar dat zie ik wel op de dag zelf.De oudste van de 4 bruidskindjes (mijn petekind van 8) zal dit dragen.De andere bruidskindjes gaan een beertje vasthouden zodat ze alle vier toch iets hebben om vast te houden.groetjes
aangezien onze trouwkleur turkoise was, hebben wij zo een turkoise spaarpot eend van ongeveer een 15 cm hoogt (of iets groter) gekocht, en rond de nek onze trouwringen gedragen, die ons zoontje dan naar voor heeft gebracht, heel leuk...
Mijn nichtje is gek op paarden dus heb ik een lieve paardeknuffel gekocht en ga daarde ringen rond hangen met een lint, en daarna mag ze het paardje houden, dus wij allemaal content!
Ons zoontje draagt de ringen mee aan zijn knuffel.