Terug naar overzicht
Hi,Ik heb toevallig op de site van Brinkman gezien dat er wel wat broekpakken in de nieuwe collectie voor 2007 zitten. Je kan op die site ook de verkoopsadressen vinden in ons land. www.bruidsmode-brinkman.nl Succes.Greetjuni 2007
Ik weet dat ze dat in het Bruidshui sin merksem wel hadden,maarof dat voor de nieuwe collectie ook zo is dat weet ik niet ..Je moet op de site van de merken zelf gaan zien, daar zie je véél meer!
Heey halloZag je oproepje staan wij hebben zelfde probleem wij willen graag allebei in broekpak trouwen of half broekpak/jurk.Nou was mijn vraag heb je ondertussen al reactie gehad of heb je zelf al iets gevonden?Ik hoop van u te horen.Mvg Sabrina
Hallo,Dit is wel een oud berichtje dat je gelezen hebt. Ondertussen heb ik wel naar een paar winkels geweest en inderdaad een broekpak gevonden van Creation Jolie. Ik denk wel dat ze in verschillende winkels te vinden zijn. Ik heb het mijne in Aalst gevonden bij Couture An. Maar ik raad je niet aan om daar naar toe te gaan want de service trekt daar op niets onvriendelijk en arrogant. Spijt genoeg heb ik het maar ondervonden als ik al verschillende voorschotten gegeven heb en dan kan je niet meer weg.Mijn bestaat uit een topje, over de broek is een voile vooraan korter en achteraan tot op de grond. Waar er denk ook te vinden zijn is het bruidsparadijs in Kapellen. Je moet eens op hun site kijkenGroetjesNog 20 dagen te gaan
hoi ik zit met hetzelfde probleem. alle sites die je aan klikt wordt je doodgegooid met bruidsjurken maar geen broekpak te vindenHeb je ondertussen al een site ontdekt?