Terug naar overzicht
Hihi, grappig. Laat vooral zijn reactie maar weten in je verslagje!Grts,San
Haha, echt grappig; ik heb dit ook gedaan ;-)Laat je zijn reactie weten?GroetjesNawal
Die van mij denkt ook dat ik in het kort zal zijn!Ik spreek steeds tegen hem over m'n trouwkleedje en daarom denkt hij dus dat het kort zal zijn!!!Nog geen zenuwen Eva?GroetjesSylvie
De zenuwen zijn een beetje verdwaasd denk ik Sylvie ;D We hebben nog een paar dingen te regelen en eigenlijk helemaal geen tijd om ze te regelen! Maar het komt wel goed denk (hoop) ik. Zaterdag is het mijn vrijgezellen dus daar kijk ik eerder naar uit :D Hoe zit het bij jou?
Bij mij een beetje hetzelfde verhaal!Er moeten nog enkele dingen gebeuren en weet helemaal niet meer wanneer ik het nog zal kunnen doen, maar we maken wel tijd zeker!Zo gaan we bv vrijdag om 22.30u het menu definitief gaan vastleggen anders vonden we gewoon geen tijd meer!M'n vrijgezellen is al gepasseerd, en was heel gezellig!Ik hoop alleen nog dat we mooi weer krijgen op onze dag, dat is iets wat ik niet in de hand heb natuurlijk!!!!
Ben blij te zien dat ik blijkbaar niet alleen ben die haar toekomstige om de tuin aan het leiden is.Ik heb me een kort knalrood kleedje gekozen en mijn toekomstige gelooft nu dat het een lang blauw kleed zal worden. Zorgt tot vele binnenpretjes. Gelukkig speelt mijn ma en mijn dochter lekker mee. Heel spannend allemaal.
hier denkt mijn aanstaande dat ik een blauw kleed zal hebben en dat mijn tante een rits heeft ingewerkt om 's avonds mijn sleep af te doen om te kunnen dansen het is inderdaad een jurk met sleep, maar geen blauwen en er zit geen rits in, wel een systeem met lusjes en lintjes langs de binnenkant van mijn jurk, zodat mijn sleep gedrapeerd zal zijn 's avonds om te dansen
toen ik trouwde dacht mijn man dat ik een gifgroen kleedje ging hebben, ik zei steeds dat wit me niet lach en ik voor kleur zou gaan, ik had met een pas mijn kindjes mee genomen maar die waren nog zo klein dat je ze alle kleuren nog kon wijsmaken,dus werd het gifgroen... hij was echter verschoten als het dan toch een champagnekleur was...