TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
28-9-2012
|
14-3-2012 14:10:17
Wij doen ook dessertenbuffet en laten dit ook,staan, maar zorgen ervoor dat er een kaasplanken bij is.
De frietjes zou ik er persoonlijk niet meer bij doen...
Ik denk dat het dan teveel gaat worden, vooral omdat je dessertenbuffet een volledige nacht blijft staan en iedereen die zin heeft, er van kan blijven eten.
Groetjes.
|
|
Eva
23-3-2012
|
14-3-2012 14:11:07
Zelf zou ik daar nooit voor kiezen. 's Nachts eten doe ik in geen enkele situatie en de frietvetgeur zou ik dan nogal onsmakelijk vinden. En als dat dan in je kleed zou kruipen :O Na trouwdiners zit je ook zo vreselijk vol vind ik, daarom dat wij ook voor niet te vullende gerechtjes en een klein dessertbordje ipv een dessertbuffet hebben gekozen. Maar dat ben ik dan weer he ;D Meeste mensen die ik ken zouden zoiets zeker en vast appreciëren.
|
|
Veerle
2-7-2011
|
14-3-2012 14:13:40
Hey Elke, Wij hadden zelf een 4-gangenmenu (voorgerecht - soep - hoofdgerecht en uitgebreid dessertenbuffet) en hebben om 1u ook nog frietjes gegeven en 'k moet zeggen dat daar héééél veel van gegeten is! We hebben nadien ook nog veel positieve reacties gekregen dat die frietjes echt nog super waren, wat later op de avond. Zelfs de mensen die er de volledige dag bij waren en dus al broodjes hadden gegeten 's middags, dan hapjes tijdens de 2 recepties en nadien het 4-gangenmenu, hebben nog met veel smaak frietjes gegeten! Dus mijn raad is om het zeker te doen, je gaat je gasten (en jezelf ;) ) daar een groot plezier mee doen! :) Groetjes, Veerle Groetejs
|
|
Lien
7-7-2012
|
14-3-2012 14:18:58
Anders dan Veerle hebben wij daar deze ervaring mee: op een trouwfeest van vrienden werd er ook een 3-gangen menu gegeven met uitgebreid dessertbuffet en om 2 uur frietjes. Het effectief einde van het diner was echter pas om 24u, daardoor heeft er amper 5 man iets van die frieten gegeten. Wij gaan het dus niet doen...
Groetjes
|
|
Caro
1-10-2011
|
14-3-2012 14:22:55
Ik sluit me aan bij Veerle. Wij hadden ook een 4-gangen menu en een uitgebreid dessertenbuffet. Rond 2u. werd er, voor zij die wouden, rondgegaan met frietjes. Wij twijfelden eerst, maar op aanraden van onze feestzaal en omdat wij enkel per consumptie moesten betalen, hebben wij dit gedaan. Dit viel zeer goed in de smaak bij de gasten en was die kleine "meerkost" meer dan waard.
Groetjes Caro
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
14-3-2012 15:04:09
Wij gaan ook frietjes voorzien want mensen die al sinds 22u30 (bij ons waarschijnlijk iets vorger) op de dansvloer staan, hebben na een tijdje toch weer honger. En frietjes zijn (denk ik) altijd een succes!
|
|
Shibby
3-8-2012
|
14-3-2012 15:54:42
Vreemd dat de mannen tegen zijn :D als mijn vriend om twee uur 's nachts de kans krijgt om frieten te eten, dan moet er al iets heel raars aan de hand zijn dat hij dat nog zou laten liggen.. Wij doen het persoonlijk niet omdat bij ons het dessertbuffet blijft staan heel de nacht, maar anders zou ik het wel leuk vinden om rond twee uur nog iets te krijgen :)
|
|
Eline
7-7-2012
|
14-3-2012 15:59:59
Een dessertenbuffet is zalige zoetigheid, dat is toch iets heel anders dan frietjes. Mij mag je om twee uur 's nachts wakker maken voor frietjes, ik zou hier zeker van eten :-)
|
|
Lauren
15-9-2012
|
14-3-2012 16:00:47
Wij gingen dit eigenlijk niet doen, omdat wij ook eerst hapjes en daarna een viergangenmenu met dessertenbuffet hebben...maar als ik de reacties lees is het misschien toch de moeite om over na te denken
|
|
Hanne
1-10-2011
|
14-3-2012 16:25:55
Hey,
wij hebben ook frietjes gedaan, rond 1u30. Er is hier ook heel veel van gegeten geweest. Zelfs mensen die anders niet zo voor frietjes zijn, zag ik met veel smaak frietjes binnen spelen. Ik vind dit echt een aanrader.
Ik denk wel dat je dan goed moet afspreken met de zaal dat er niet te veel vertraging zit op het einde van het diner, zodat er voldoende tijd zit tussen het dessert en de frietjes. Als het dessert toch een stuk later zou zijn, dan zou ik afspreken dat ook de frietjes wat later komen. Maar normaalgezien houd een goeie maître d' hier allemaal rekening mee.
Groetjes, Hanne
|
|
hanne
3-9-2011
|
14-3-2012 17:24:40
Ook wij hebben frietjes gegeven om 1u00 en ze hebben extreem gesmaakt. We hadden er ongeveer voorzien voor de helft van de gevraagde personen en ze waren allemaal op. Ikzelf had de ganse avond niet kunnen eten van de adrenaline en ik moet zeggen, die frietjes hebben mij enorm gesmaakt! Ik zou zeggen: doen, is gewoon plezant!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
14-3-2012 17:27:47
Hey, Op het huwelijks feest van mijn nichtje werden er rond 2u 's nachts ook nog frietjes uitgedeeld. Moet zeggen dat er toch nog veel mensen met smaak de frietjes hebben opgegeten, wij inculsief . Wij zullen het wel niet doen op ons feest gezien het dessertbuffet blijft staan en dit vind ik persoonlijk wel genoeg. Als de mensen nog honger hebben, kunnen ze daarvan snoepen tot het einde. Groetjes
|
|
Sarah
19-5-2012
|
14-3-2012 20:16:33
Wij kiezen ook voor frietjes 's nachts. Zo iets vettigers eten is voor de mensen die tegen dan al wat gedronken hebben wel een goed idee Bij ons blijft het dessertenbuffet ook staan maar dat is toch nog iets heel anders dan frietjes hoor. En ik weet niet hoe het bij jullie zit maar op die 140€ komt het dan ook niet meer aan hé...
|
|
dorien
5-5-2012
|
14-3-2012 20:43:44
bij mijn nonkel zijn trouw waren er snachts frietjes en dat smaakte zeer goed. wij kiezen hier niet voor
|
|
Ellemieke
|
14-3-2012 20:47:52
Er zijn er ook die niet van zoet houden (zoals ik) en al amper van het dessertbuffet eten wanneer het uitgestald wordt - laat staan erna. Een nachtelijke snack zou er dan ook best in gaan :)
|
|
Elke
13-7-2012
|
15-3-2012 19:48:26
Bedankt voor alle reacties! Jullie hebben mij overtuigd, we gaan dan toch voor die frietjes!
|
|
Siege
17-8-2013
|
19-3-2012 11:21:26
Hey! Ga idd voor de frietjes. Vorig jaar waren mijn vriend en ik op een trouw van een bevriend koppel en zij hebben ook om 2u frietjes gegeven. Iedereen vond het geweldig!:-D x
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|