Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teleurgesteld :-(

14-3-2012 14:57:18
Ik wou even mijn frustratie en teleurstelling kwijt! Ik heb in oktober de oldtimerbus gereserveerd voor onze dag op 12 mei. 2 weken geleden heb ik nog eens een mailtje gestuurd om de dagplanning door te geven en ik kreeg antwoord dat alles in orde was!
Deze morgen krijg ik telefoon dat de firma nooit het voorschot heeft ontvangen, dus ze hebben de reservatie geannuleerd en er had iemand anders de bus al gereserveerd!!! Ik kon mijn oren niet geloven, ik ben direct mijn betalingen gaan controleren, en ik was het voorschot effectief vergeten overschrijven. Maar ik had wel een ondertekende offerte teruggestuurd (in oktober al!) en dus 2 weken geleden nog een mailtje gestuurd!! In plaats van eens te bellen om te vragen waar het voorschot bleef, nee, zomaar, zonder enige communicatie werd onze reservering geannuleerd zonder dat wij op de hoogte werden gebracht!!!
Nu hebben ze een poging gedaan om een alternatief te zoeken, en hebben ze een oldtimerbus van een andere firma gevonden. Vanbuiten lijkt hij er wel wat op, maar de kleur is niet zo mooi en het interieur al helemaal niet!! En dan zouden we nog 130 euro extra moeten betalen!!!
Pffff, ik vervloek mezelf dat ik vergeten ben om het voorschot over te schrijven, maar komaan, laat dan eens iets weten he, als je een ondertekende offerte ontvangt, wil dat toch zeggen dat we de bus willen vastleggen?? Ze geven zelf hun fout toe, en ze waren blij dat ze het nog opgemerkt hadden zeiden ze, amai, stel je voor dat ze dat niet opgemerkt hadden, dan gingen we er schoon staan binnen 2 maand!!! Pfff, ik was écht suuuuperblij dat ik zo'n mooie bus had gevonden :-(

Ilse
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1226

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik14-3-2012 17:00:32

Hey,

Ja dat is inderdaad sneu.... alvast de moet er inhouden en jezelf niet te veel kwalijk nemen... je kan er niets meer aan veranderen....

Maar is inderdaad niet leuk, ze hadden inderdaad even kunnen informeren...

Veel moed

Groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...