Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bretellen gezocht!

14-3-2012 15:48:28
Hey, weet er iemand een goede winkel, met veel keuze voor bretellen? Ik zoek er voor ons bruiloft, Thx!

yoni
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1099

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik14-3-2012 19:53:12

Dat is inderdaad een zeer moeilijk om te vinde, ik wou voor mijn peter zijn kerst er kope omdat hij die alle dagen draagt en dat was niet zo gemakkelijk. Ik heb er uiteindelijk na lang zoeken in den Hema gevonde. In de Wilde (denk ik dat was) in Leuven aant stadhuis naast de Krokodil hadden ze er ook, maar die waren iets buiten mijn budget, aangezien het een klein extraatje moest zijn.

Ik zou zeggen nog veel succes met je zoektocht!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik14-3-2012 20:02:40

bij de inno hadden ze er tijdens de feestdagen wel een aantal. geen idee of die er nu nog zijn

yoni
26-5-2012
 Meld misbruik15-3-2012 22:11:54

Thx voor de reactie, ik ga er zaterdag eens naar kijken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info