TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
2-7-2011
|
14-3-2012 16:58:03
Ben je al naar de dokter geweest? Want uit zichzelf gaat dat niet genezen he....
|
|
Ulrike
28-4-2012
|
14-3-2012 17:01:05
Ja, ik volg Veerle haar antwoord. Ik heb dit ook gehad en enige oplossing was een operatie! Nu, aan jouw trouwdatum te zien is het te laat om dit nu nog te laten opereren! Dus, maak asap een afspraak met je dokter als je kan zodat hij mss nog iets voor je kan doen!
|
|
Ann
28-9-2012
|
14-3-2012 17:01:40
Naar de dokter ermee!
Ik kan het weten, ben geopereerd aan 2 ingegroeide, wederkerende ingegroeide nagels!
Zo snel mogelijk, zelfs want dat geneest echt niet!
Succes
|
|
Elke
3-8-2012
|
14-3-2012 17:32:37
Naar de huisarts! Als het de eerste keer is, zal waarschijnlijk nog niet meteen een operatie nodig zijn hoor. Dat doen ze voor een terugkerend probleem eigenlijk. Sommige huisartsen doen een soort 'kleine chirurgie' bij hen in de praktijk ervoor, maar er zijn er ook die dat liever niet zelf doen. Even navragen dus.
|
|
Shibby
3-8-2012
|
14-3-2012 17:53:12
Ik heb het een aantal maanden geleden ook gehad. Ben er mee naar de huisarts geweest en hij heeft mij iets gegeven voor de ontsteking en heeft me dan een medische pedicure aangeraden. Zij heeft mij heel erg goed geholpen, maar ik zou er zeker niet te lang meer mee wachten!
|
|
Claire
25-2-2012
|
14-3-2012 18:43:52
Nu meteen naar de huisarts gaan! Mijn schoonzus had het ook steeds uitgesteld uit schrik, en moest uiteindelijk naar het ziekenhuis gaan voor een chirurgische behandeling. Als je er snel genoeg bij bent, kan de huisarts zelf het oplossen of je doorsturen naar een medische pedicure.
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
14-3-2012 18:46:50
Hoi Tatjana,
Ik wil je echt niet ontmoedigen maar heb net hetzelfde gehad: ingegroeide nagel met wild vlees, etter en andere wansmakelijke toestanden. Ik kan het niet verdragen als iemand nog maar naar mijn voeten kijkt (laat staan er aan komt) en heb veel te lang gewacht om ernaar te laten kijken. Ik wou een operatie absoluut vermijden dus ben ik eerst naar een podoloog geweest. Die heeft 1/4 van mijn nagel weggenomen en een wiek gestopt die ik dan telkens met isobetadine moest bevochtigen. Om de paar dagen moest ik moet teen weken in een badje met chloor (om te reinigen). Heb dit zo 1,5 maand gedaan en met teenslippers rondgelopen in putje winter om het de kans te geven om te genezen maar het mocht niet baten. Ik moest alsnog geopereerd worden. De 2 verdovingsspuiten in je teen (in mijn geval 3 want ze kregen die stomme teen niet in slaap) zijn nogal pijnlijk maar van de operatie zelf voel je niks. Je moet dan 2 à 3 dagen met je been in de lucht liggen en beetje pijnstillers nemen maar nadien ben je er wel van verlost (na paar weken mogen de draadjes eruit). Ben nadien wel nog naar de podoloog geweest om mijn nagel goed te begeleiden in zijn groei (omdat de ruimte om in te groeien natuurlijk wel gemaakt is); dit betekent om de maand naar de podoloog die telkens een wiekje stopt tot wanneer je nagel weer helemaal nieuw is (duurt een 10-tal maanden). Klinkt heel dom maar ik wou echt geen risico nemen om nog eens zoiets mee te maken dus... Ik zou je echt adviseren om er even naar te laten kijken!
Veel succes alvast!
Liefs,
Nathalie
|
|
tamara
30-3-2012
|
14-3-2012 22:01:46
naar de huisdokter ermee! ik heb ook zoiets gehad en heb er ook een eindje mee rondgelopen tot ik niet meer weg kon van de pijn! ik kreeg een desinfecterend middel en moest 2x per dag in voetbadje om ontsteking weg te nemen. huisarts heeft toen deel nagel weggenomen, gelukkig was het net niet erg genoeg voor operatie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|