Terug naar overzicht
Amai, ni plezant...En in plaats van excuses te zoeken gewoon eerlijk te zijn, dat ze gewoon eerlijk zegt dat ze moeite heeft met je beslissing...En dan nog! Het is jullie trouw, jullie beslissen wie jullie erbij willen zeker?Sterkte hiermee, laat het niet aan je hart komen!..
ik zou het ook niet vertrouwen...wat doet je zus van werk?en diegene die afbellen, hadden die al toegezegd?
De aap is uit de mouw: juist gehoord dat mijn oudste zus niet mag komen van mijn andere zus! als ze komt mag ze de kinderen niet meer zien en ook geen meter niet meer zijn Die is office verantwoordelijke bij century 21. de mensen die afbellen is allemaal mijn familie bijna. die twijfelen omdat die situatie er met mijn ma en mijn zus is. is ni eerlijk want ik heb niets misdaan en ik word ervoor gestraft wist niet dat je zo je kinderen kon gebruike om iemand niet naar een trouwfeest te laten gaanach ja
Veel sterkte Jana, kweet hoe t voelt (wou ook om die redenen niet trouwen), maar wij bruidjes steunen elkaar. Eigenlijk moeten we ons focussen op de mensen die wél komen, wat dat zijn de mensen waarin we in de toekomst energie moeten steken, degene die niet komen, zijn ons energie niet meer waard !Liefs,Vero
Sommige mensen gunnen iemand anders zen geluk niet!straf dat volwassen mensen zo kunnen denken en doen, is er al niet genoeg miserie in de wereld zonder dat mensen zo belachelijk moeten reageren...Als jij niet tussen die (familie) ruzie zit zou ik dit toch wel eens heel duidelijk vragen aan de zussen of ze nu echt hun geluk belangrijk vinden dat die ene belangrijke dag van jou!in elk geval, veel sterkte!! en hopelijk komt alles goed!jamina xx
Dag Jana, ik kan je gevoel begrijpen. Mijn pa wil ook niet aanwezig zijn door een situatie waar ik niets kan aan doen. Ik heb het er heel lang moeilijk mee gehad, maar ik heb voor mezelf uitgemaakt, dat als hij niet wil komen, hij dan ook beter niet komt. Ik wil die dag delen met mensen die me mijn geluk gunnen en dat geluk met mij willen delen. Als hij zijn eigen principes niet opzij kan zetten op dé dag van zijn dochter, is hij het niet waard dat ik er verdriet om heb. K vind het wel jammer voor je dat het zo wordt gespeeld. Probeer het toch van je af te zetten en laat dit je huwelijk niet overschaduwen. T moet jouw dag worden! Jij moet nu kunnen genieten van de voorbereidingen en zorgeloos kunnen uitkijken naar jullie dag.T beste!