Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer!

14-3-2012 21:30:59
Dag allemaal,

Wij trouwen op 2 juni. We hebben nog een probleem met het vervoer en de tijd gaat nu echt heeeeel snel :-).
Mijn vriend en ik vinden mercedessen echt niet meer van deze tijd en willen graag moderne/strakke auto's (alles is zo een beetje in die lijn). Wij willen graag range rover of audi Q7 (5auto's). Heb echt al alles geprobeerd maar het lukt niet.
Is het iemand wel al gelukt en op welke manier want weet echt niet meer waar ik moet zoeken.

Groetjes

Liesbet
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 861

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik14-3-2012 21:55:46

vind je er geen via kapaza of 2dehands? er zijn veel mensen die hun auto ter beschikking stellen voor huwelijken, vrijgezellen, enz

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik14-3-2012 22:50:12

Bij Dockx Rental kunt ge zowat elke auto huren; site is www.dockx.be

Wij gaan onze BMW 5 serie volgwagens daar huren, evenals de bruidswagen BMW Z4

Marisa
27-7-2012
 Meld misbruik15-3-2012 12:40:03

Hoi Hoi

Hier hebben ze Range Rovers: http://www.justmarriedcompany.be/bruidswagens.html

en ook nog heel wat anders in aanbod!!

Groetjes Marisa

Liesbet
2-6-2012
 Meld misbruik15-3-2012 19:14:15

Bedankt voor de tips. Bij dockx heb ik al geprobeerd.
Net een mailtje gestuurd naar justmarriedcompany. Spannend...

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...