TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Chantal
16-6-2012
|
15-3-2012 9:44:34
Hoi
Wij zijn van Lille, naast Herentals dus wij hebben ook de feestzalen bezocht in deze regio. Ik kan je hopelijk dus wel helpen:
- Daemshof (Noorderwijk - deelgemeente Herentals): suuuuper mooie zaal, en hele vriendelijke zaakvoerder. Dit was onze tweede optie, maar zijn hier niet voor gegaan omdat de zaal voor ons net iets te klein was (omdat we echt gigantisch veel avondgasten hebben (180)) en omdat er geen hotel aan is, wat voor mijn Nederlandse familie echt wel een must was voor ons. We hadden echt wel een heel goed gevoel bij hen (waren echt op ons gemak, hadden een mooie tuin, ...), dus wij vinden dit zeker een aanrader! Ook prijs-kwaliteit zaten zij zeer goed - Priorij van Corsendonk (Oud-Turnhout): Prachtige locatie (midden in de bossen) in een oude priorij. Echt geweldig dus! Jammer genoeg voor ons geen optie omwille van het feit dat de grootste zaal niet rolstoeltoegankelijk is (een vriend van ons zit in een rolstoel en ook de grootouders zijn niet meer best te been). Voordeel hiervan is wel dat je hier ook kunt blijven slapen. - La Grange (Massenhoven): Hele gezellige zaal en heel lekker eten! Mijn schoonzus heeft haar trouwfeest hier gegeven en het was echt tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader! - Paterspand (Turnhout): Prachtige locatie, geweldig lekker eten, echt super romantisch! Ik heb hier met het werk 2 jaar geleden een evenement georganiseerd. En iedereen was vol lof over de locatie! Enig nadeel: zij zitten echt wel in een duurdere klasse. - Smoutmolen (Zoersel): hier is een neef van mijn vriend getrouwd. Was ook echt heel lekker eten en een hele mooie zaal. - Domein Martinus (Halle-Zoersel): dit is onze feestzaal geworden en is echt helemaal perfect voor ons: een grote tuin waar we een persoonlijke viering in kunnen geven, een grote maar nog steeds super gezellige zaal waar al onze genodigden comfortabel kunnen zitten, er hoort een hotel bij dus de Nederlandse gasten kunnen blijven slapen en moeten dus niet meer heel de trip naar huis te doen, wij krijgen zelf gratis de bruiddssuite, we hebben vorige week het proefdiner gehad en dat was echt om handen en vingers bij af te likken zo lekker!, ook gelegen in de bossen dus super romantisch, hele vriendelijke zaakvoerders, .... . Ook prijs/kwaliteit zat het perfect!
Voila, dat zijn diegene waar ik zelf al ervaring mee heb gehad! Er zijn er voor de rest nog heel wat in de regio, maar daar kan ik zelf niets over zeggen omdat ik er nog nooit ben geweest. Maar hopelijk heb je hier alvast iets aan!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Claire
25-2-2012
|
15-3-2012 12:32:47
Wij hebben ons feest gedaan in de Hezehoef in Olen. Een aanrader, heel erg mooie en gezellige zaal, zeer lekker eten en goede bediening. Ze kunnen de twee zalen (een van ongeveer 100 personen en een grotere voor iets meer volk) samenvoegen tot één grote zaal, waar je tot 400 personen kan zetten denk ik. De zaal ligt ook vlak bij de afrit Herentals-Oost van de E313, en is dus vlot bereikbaar als je van verder moet komen. En Olen ligt nu ook niet zo heel erg ver van Herentals, je bent er van in de stad op 10 minuutjes denk ik.
|
|
Sara
30-7-2011
|
29-3-2012 9:03:15
Wij hebben ons feest gegeven in het Daemshof in Noorderwijk. Die zaal is echt een aanrader! Een prachtige zaal, fantastisch personeel, geweldige zaakvoerders die je op je gemak kunnen stellen, ongelooflijk lekker eten,... Eens je daar 's avonds binnenkomt als bruid en bruidegom, moet je eigenlijk zelf aan niets meer denken. We voelden ons echt behandeld als prins en prinses, we hebben zo genoten. Het is dus zeker de moeite om daar eens een bezoekje te brengen (of al eens van het fantastische eten te gaan proeven in het zondagsrestaurant).
|
|
Sara
30-7-2011
|
29-3-2012 9:08:05
Oh ja, en onze genodigden waren ook vol lof, zowel over de zaal zelf, de bediening, de dj als het eten. (Want als ik mijn berichtje herlees, lijkt het alsof ik alleen vanuit ons oogpunt schreef.) We hebben echt ontzettend veel complimentjes gekregen!
|
|
linda
31-12-2012
|
10-4-2012 16:11:33
dank jullie wel voor de reacties...maar ik heb het huwelijk al kunnen afblazen omdat ze mijn man 15 december 2012 voor 6 maanden naar het buitenland gaan sturen voor zijn werk zal dus volgend jaar pas een trouwfeestje plaatsvinden maar lief van jullie reacties vele groetjes linda :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|