Terug naar overzicht
het is te zien waar ze van houdt...enkele ideetjes:- upperware- themafeest met dj- op restaurant eten en dan dansen- ergens in een coctailbar- afspreken om ganse namiddag te shoppen en dan 's avonds "met zijn 2tjes" iets gaan eten, maar dan zorgen dat iedereen er is die je op het verrassingsfeest vraagt - ...mijn ideeënbox laat mij op dit moment in de steek...kan niet echt nog op iets meer komen...hopelijk kan dit je al wat verder helpen
Voor een feestje niet meteen, maar ik weet wel een geweldig geschenk dat ik van een van mijn goede vriendinnen kreeg toen ik vorig jaar 30 werd: We kennen elkaar sinds we 12 zijn en zij had 30 dingen verzameld die haar deden denken aan dingen die we samen hadden meegemaakt. Ik vond dat het meest hilarische kado ooit! Gaande van pubervriendjes tot liedjes tot "de joepie" die we samen lazen, foto's van toen, een bus kleurcondishener ter herinnering aan die keer dat ik zelf mijn haar ROOD kleurde en grandioos mislukt was etc etc
Enkele vriendinnen die een originele versie van haar lievelingsliedje opvoeren? Als kadootje een knip-en - plakboek van 30 fijne dingen die ze vanaf nu ongegeneerd kan doen (anti-rimpelcrème kopen, steunkousen dragen, ... , een winkel van damart binnenlopen, ...).