Terug naar overzicht
Das wel hèèèèèèèèèèèèèèèèl creatief en gaat mijn petje ver te boven! Maar wel erg leuk dat jij dat kan en gedaan hebt!
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel een hoop mensen zal lukken hoor zoals ik zei het ljikt moeilijker dan het is. Het duurt wel uuuuuren ;-)
eigenlijk willen we nu wel een foto zien van het resultaat
Momenteel heb ik enkel foto's op gsm maar dan moet ik via Facebook en het moet allemaal een beetje geheim blijven ntl maar ik zal proberen er vanavond of morgen Oke dames, het is die tijd van het jaar weer ... ondersteuning voor het borstkanker bewustzijn!Dus we herinneren allemaal wel van vorig jaar van het schrijven van uw beha kleur als je status? Vorig jaar, namen er zo veel mensen , dat het nationale nieuws had gehaald... en de voortdurende bijwerken van de status herinnert iedereen waarom we dit doen en hielp de bewustwording!fVertel niet de mannen wat de status betekend ... laat ze maar gissen! En kopieer en plak (in een bericht) dit naar al je vriendinnen.Het idee is om te kiezen voor de maand en de dag dat je geboren bent. Geef dit alleen door aan de GIRLS en laten we zien hoe ver het rond reikt. De laatste over de beha ging rond over de hele wereld. Uw status zou moeten zeggen "Ik ga naar Mexico voor 21 maanden."De dag dat je geboren bent wordt hoeveel maanden je weg bent.Januari - MexicoFebruari - LondenMaart - MiamiApril - Dominicaanse RepubliekMei - FrankrijkJuni - Sint-PetersburgJuli – OostenrijkAugustus - DuitslandSeptember - New YorkOktober - AmsterdamNovember - Las VegasDecember - ColumbiaDoen he! ALLEEN NAAR VROUWEN DOORSTUREN!!Diana Fu heeft het gesprek verlaten.
ik zou ook wel eens een fototje zien!!!
aaaaaaaaaaaargh ik was aan t proberen of ik kon kopiëren in een bericht en ik heb zo een onnozel mailtje geplakt en terug gewist maar kennelijk heb ik twee keer geplakt en nu krijg ik t ni meer weg :-( dus sorry voor alle onzin in mijn vorig bericht: ik krjig t ni gewist :--(
oké ik heb toch nu al een foto online gekregen, de kwaliteit is niet denderend (via gsm) maar anders vergeet ik het garantie :-)
Hooi Sanne,Ik vind het een geweldig idee om zelf zo'n caketopper te maken! Dit ga ik zeker ook proberen :). Ik kan alleen jouw foto niet zien en ik ben er wel benieuwd naar... (om inspiratie op te doen)Bedankt voor de tip!
hey Joke, Oei, bij mij is hij gewoon zichtbaar... hoe gek. Ik zal hem anders doorsturen... Maar wie de foto wil zien mag het ook altijd laten weten.Ik heb de binnenkant gemaakt van zilverpapier en stokjes (satéstokjes) en bekleed met Fimo. De bril en pareltjes zijn er achteraf opgeplakt.
Heey Sanne,Blijkbaar ligt het aan mij of aan het forum, maar ik kan het nog steeds niet zien :). Kan je het anders doormailen naar mijn mailadres (jokedelang@hotmail.com)? Ik ben echt wel benieuwd!! :)Bedankt he!
Ik wil hem ook wel graag zien! ;) stumpy333@hotmail.com