Terug naar overzicht
wij trouwen enkel voor de wet maar moeten ook nog van alles doenbij ons kunnen ze bevestigen tot 5 aprilen het volgende moeten we nog doen 2 x pas kleed proef make-upproef kapsel ringen afhalen bedankjes nog regelen kostuum bruidegom fotolocatie nog zoeken en nog een paar kleine zaken dus valt nog mee tis wel stress soms
bij ons nog 49 dagen, en ook enkel trouw voor de wet.ook wij moeten nog wel het een en ander doen.mijn kleed is gisteren weg gedaan om te vermaken, na 2 weken mag ik het op komen halen.proef kapselringen afhalenbedankjes zijn zo goed als klaar(kaartjes gemaakt), alleen nog kijken hoe ik ze ga presenteren. (en nog bevestiging van de fotograaf dat ze de foto's 'savonds klaar krijgt om foto als bedankje te geven.)fotolocatie voor binnen, buiten is ok.hapjes nog doorgeven aan onze zaal.ballonnen bestellen voor de decoratie.vervoer nog regelen (gaan iemand vragen van de familie om te rijden)bloemen voor de decoratie en het boeket bestellen.enveloppendoos maken (weet ik nog niet zeker)sierboompjes maken (2x, met roosjes van crepe papier)cd hoesjes maken, om aan de gasten mee te geven, die hun fototoestel meenemen.(zodat wij die foto's ook krijgen :) )hier moet ik ook nog enkele personen vragen om hun toestel mee te nemen.
Ja hier ook al soms stress, moeilijk om de stress tegen te houden,....En de kleinste tegenslagen, kan je zoooo zwaar aan tillen...
Wow zo spannend! Ik denk dat ik op 50 dagen van onze datum mij ga voelen als een klein kind die bijna op schoolreis mag Ik ben niet echt een stresser maar wat niet is, kan zeker nog komen; Geniet er toch maar een beetje van (ook van de stress, kan raar klinken) want straks kan je hier als een mooie periode op terugkijken.Veel plezier chicas!
wanneer heb jij je uitnodigingen verstuurd? bedoel hoeveel tijd voor je datum...groetjes
Hey wendy, wij zijn gestart met uitdelen als het nog 10 weken was, redelijk vroeg maar we hebben er dan ook zoveel mogelijk zelf uitgedeeld...Sommigen doen het 6weken op voorhand, maar bij ons waren ze klaar dus waarom nog wachten? groetjes!
bedankt voor je reactie, bij mij zijn de kaartjes ook klaar maar tis nog beetje vroeg he :-))