Terug naar overzicht
zou het eigenlijk lukken moest ik een foto maken van onze uitnodiging en zo mijn menukaarten maken? denk dat wel toch he
Het zou handig zijn moesten we een idee hebben hoe je uitnodiging eruitziet. Onder de scanner werkt doorgaans beter dan een foto trekken.Van wat je zegt leid ik af dat je uitnodiging geen relief of uitstekende/opgekleefde dingen heeft. In dat geval kan je zeker heel eenvoudig menukaarten van hetzelfde maken, mits keuze voor het juiste papier etc.
hallo, neen het is geen kaart met relief of zo, en daar had ik nog niet aan gedacht via de scanner.alvast bedankt voor de tip. :-)
Van mij volledig het zelfde probleem! ook uitnodiging bij Belarto!
vistaprint, goedkoop en heel professioneel, goede kwaliteit en supermooi!, heb ze daar ook besteld...
Heb voor de uitnodigingen een sierlettertype gebruikt die ook in ons gastenboek werd gebruikt (email naar de uitgever gestuurd om zeker te zijn dat het precies hetzelfde lettertype was). Heb dus dit lettertype ook gebruikt voor onze menukaarten. Onze uitnodiging was wit met een Ja met krullen op de voorkant in het zilver en antreciet. Ik heb dus de tekst in antreciet geprint en met de perforator twee gaatjes geprikt en een wit met zilver lint hierdoor gehaald en een mooie strik in gemaakt. Zo kon iedereen wel zien dat alles bij elkaar hoorde zonder dat het een exacte kopie was.