Terug naar overzicht
Ik vind dit ook een prachtig nummer en wou dit ook graag als openingsdans maar ik vind 5minuten nogal lang precies.
Dag Wendy. Volgens mij is dit liedje niet echt zo onbekend maar dat maakt het niet minder prachtig. Als het zo bedenkt toch eigenlijk ook wel een belangrijke keuze aangezien dit voor jullie altijd jullie liedje zal zijn!
Is een fantastische keuze! Deze hadden wij ook ergens willen gebruiken (bv kerk) ware het niet dat het al op de vorige bruiloften in de familie meerdere keren is gebruikt. Groetjes!
Ik vind dat een prachtig nummer!!! En die van ons is nog ouder hoor...wij hebben gekozen voor Etta James met At last! Waarom...ik ben 33,5 en trouw voor de eerste keer (at last) en wij gaan na 10 jaar samen te zijn (at last) trouwen!!😍 Groetjes Sylvie
hier wordt het stand by me :)
heykes,supermooi nummer bij ons wordt het we've got tonight van kenny rogers en sheena eastonwij horen dat allebei graaggrtjs vanessa
das echt een keimooi nummer :-)
Supermooi liedje...maar ik ben ook bevooroordeeld...I just love dolly parton ;)
hier ook dolly parton met You are... :-)
Gewoon doen, prachtig nummer!
Ha Lauren,Wij hebben ook stand by me:)
Wij gaan die ook nemen. Wij hebben altijd al iets speciaals gehad met dat liedje, en het is gewoon supermooi. Goeie keuze!
Ik wou ook You are, maar mijn vriend is minder enthousiast. Hij vindt ook dat het iets te lang duurt. hele mooi keuze alleszins!
blij dat er zoveel bruidjes hetzelfde denken :-)) en idd melissa, love dolly :-))
Heel mooi liedje! Wij gaan het waarschijnlijk in de kerk gebruiken als intredelied.Groetjes.
Ook hier als intredelied in de kerk!!! prachtig liedje :-)
Hey,inderdaad helemaal geen onbekend nummer, maar super super mooi!!!Alvast heel veel plezier en traantjes moment.Groetjes Ellen
Bij ons wordt het SAMEN ZIJN van WILLEKE ALBERTI. Ook een oeroud maar zo prachtig nummer.