Terug naar overzicht
Je kan eens proberen bij de gewone busmaatschappijen. Wij hebben een gewone tourbus genomen (dat scheelt enorm in prijs).Wat ook mogelijk is; Veel scholen hebben tegenwoordig een schoolbus, maar die is eigenlijk van een busmaaschappij. Vaak zijn dit witte bussen en meestal zijn deze vrij in het weekend. Je kan ook rechtstreeks scholen contacteren die hun schoolbus in eigen beheer hebben en het zo vragen.
Goh wij laten iedereen gewoon zelf rijden hoor. 'k Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er vervoer werd geregeld voor de gasten.
Wij hebben een gewone reisbus geregeld om mensen naar de feestzaal te voeren, want we hebben veel gasten uit het buitenland. Is nog steeds niet spotgoedkoop, maar veel beter van prijs dan die ceremoniebussen.
Wat denk je van een huifkar? Bij ons is alles binnen een straal van 2 km te doen en wij vonden het ook te duur om daar een bus voor te huren. Zoals je zegt: dit kost veel voor de beperkte tijd en afstanden waarvoor je die nodig hebt.Wij hebben dus voor een huifkar gekozen: het is een origineel vervoermiddel (leuk voor de foto's) waarbij de hele suite gezellig samenzit. Wij hebben de huifkar zo'n 4u nodig en betalen nog geen 300 euro.
Oh ja, nog vergeten te vermelden, een huifkar is ook uitgesloten omdat mijn toekomstige héél allergisch is aan paarden.. :-sPeter, dat is inderdaad een goed idee van die schoolbus. Daar hoor ik wel eens achter.. :-)
Oeps, dat is dan inderdaad een tip waar je niet veel aan hebt :-)
Hey Pascale,wij hebben ook een schoolbus (een rode) gehuurd ook omwille van 't feit dat ik echt niet zoveel geld wou geven aan een retrobus. Wij huren hem de hele dag voor 300€ (benzine en verplaatsingen inclusief). Dus zeker es navragen bij gewone busmaatschappijen!Liefs
Wij hadden dit in eerste instantie volledig vergeten, nu hebben wij wel voor onszelf een leuk vervoersmiddel gevonden, www.vespa4four.be . We hebben dit weekend eens een afspraak om eens te gaan kijken, het is natuurlijk wel niet voor een grote groep, maar voor het bruidspaar wel een leuk vervoersmiddel!
@ Ellen: en wat doe je dan met de helm?
Heb je op de website gekeken? het is geen gewone alledaagse vespa!
hallo Pascale,Misschien kunnen wij jullie helpen.Wij rijden huwelijken met onze oldtimers ( vw kevers ) Zie onze link onder autoverhuur ofwel : www.defeestkever.be We zijn van Roeselare.Groeten,Rik.
Dag Pascale, Heb je intussen al iets gevonden? Zo ja, wat? :-)
Hoi Sara,Ik heb nog super veel gezocht op het internet. Ook op oldtimerforums voor busjes ed. en zo gevraagd of ze met ons kunnen rijden.Ik heb nog super veel offertes gevraagd maar ofwel waren ze allemaal heel duur, ofwel hadden ze al andere verplichtingen op onze dag. :-(En die 3 dezelfde auto's (witte) kunnen nu ook niet meer geregeld worden owv persoonlijke redenen bij die mensen zelf.. Dus alles sloeg tegen.Nu heb ik dus gewoon een aantal mooie auto's uit de familie gekozen (mijn ouders, mijn zus en mijn schoonbroer) en zij gaan dus zelf rijden en nemen ook telkens een koppel mee. Ik ga de auto's ook mooi versieren met linten ed. De auto's mogen ook voor het gemeentehuis blijven staan, dus eigenlijk is het wel mooi dat ze aan komen rijden, stoppen, auto kunnen laten staan en binnengaan.Niet wat ik in eerste instantie wou, maar kheb ook zoiets van: we trouwen ook maar enkel voor de wet.. en voor die 1.5 km.. is het goed zo. :-)Groetjes.x
Oké, waarschijnlijk zal het bij ons ook op zoiets uitdraaien.. Het zijn geen lange afstanden, maar zou het wel jammer vinden als de suite zelf moest rijden.. De 'goedkoopste' offerte is 800 euro.. We gaan er nog eens over nadenken dus! :-)Groetjes en geniet van je dag!