TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
22-12-2012
|
16-3-2012 20:08:35
Hey Evy, Mijn toekomstige man en ik zijn er enkele weken geleden geweest en waren teleurgesteld. Ze hebben er veel zaken maar allemaal niet echt origineel. Als jij trouwt en er trouwen er 5 na jou kan het zijn dat zij hetzelfde hebben. Schuim liever deze website wat af zo kan je leukere ideetjes opdoen van collega bruidjes. Sorry ik wil jou niet teleurstellen maar ik zou er niet meer naartoe gaan.
Ellen
|
|
Evy
7-9-2012
|
16-3-2012 20:16:03
Hey Ellen
Bedankt voor de info, oh is wel jammer.
Ik was ze tegengekomen op de beurs en dacht echt dat er veel keuze was in de winkel.
Ik dacht, misschien kan ik daar al wat ideeën opdoen.
Op internet ben ik al maanden aan het zoeken, maar omdat er juist zoveel keuze is geraak ik er niet uit.
Mijn thema van de trouw is wit met fuchsia roze(dus very pink hihih).
Maar ik weet niet goed waar te beginnen qua decoratie van de kerk en zaal enz...
Het is moeilijker dan ik verwacht had.
Er kruipt enorm veel tijd in de planning en omdat ik 3 jobs heb en studeer en een huishouden schiet er niet veel tijd meer over. Soms wordt ik er gek van hahaha. :)
Xxx
|
|
sven
10-8-2012
|
16-3-2012 21:34:43
hey
wij zijn ook in het bruidsparadijs geweest en men toekomstig ventje heeft zijn kostuum er gekocht, mijn 2 zonen iets gehuurd en onze uitnodigingen en snoepjes komen ook vandaar. Wij zijn best tevreden , ge kunt er eerst beter gaan kijken vooralleer ge er een mening over hebt want ieder zijn smaak en menig verschilt.
Met wat wij er gekocht hebben zijn we ontzettend blij want onze uitnodigingen zijn super mooi.
grtjs vanessa
|
|
Katrien
23-6-2012
|
16-3-2012 22:04:19
Hey Evy,
Ik heb vorige maand een post geopend over deze winkel, via mijn profiel kan je deze herlezen. Hopelijk helpt dit jou een beetje verder Groetjes en nog veel succes
|
|
Evy
7-9-2012
|
17-3-2012 1:16:48
Thx vanessa
Oei Katrien,na het lezen van al die reacties heb ik toch wel schrik gekregen! Stoffig,oubollig,onvriendelijk,slechte kwaliteit,slechte afspraken.... Zijn er nog van die winkels waar je veel accessoires hebt? Ik ben bij ava in Lommel geweest, deze is niet heel groot. Maar had er niet echt iets gevonden wat ik zocht.
Thx voor de info medebruidjes ;)
Grts evy
|
|
Caroline
12-5-2012
|
17-3-2012 8:07:06
Dag Evy
Ik heb het hier al een paar keer gezegd. Er is echt niks mis met de winkel, vind ik. ik vind ze heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker niet opdringerig. Misschien dat het verschil van gevoel hier iets mee te maken heeft, ik heb vb. niet graag dat als ik ergens binnenkom ze meteen komen vragen of ze kunnen helpen, (wat ze daar ook niet doen), je hebt de tijd om rond te kijken en dan hulp te vragen, wat ik persoonlijk beter vind. er staan heel veel spullen, en je kan niet oordelen als je er niet bennt geweest vind ik, hopelijk heb jij daar wel uw ding gevonden.
Ik heb mijn kleed daar gekocht en super service, bellen voor een afspraak. ze hebben er zelfs geen probleem van gemaakt, dat ik nog eens moest afbellen door mijn werk en het verzetten
groetjes
|
|
kim
7-7-2012
|
17-3-2012 8:13:05
Onze ceremonieus komt van daar en ze waren echt vriendelijk!
Maar denk niet dat je er 2uur zult rondlopen...
In de buurt op de Bredabaan heb je nog een ava en action, daar kan je mss ook een kijkje nemen als je daar dan toch bent. Lekker eten kan je in tabernakel de bistro doen, deze is op de bisschoppenhoflaan in deurne, 5min van bruidsparadijs, weliswaar met de auto ;)
Veel plezier!
|
|
kim
7-7-2012
|
17-3-2012 8:14:22
Oei, zie dat men iPad weer verkeerd heeft verbeterd :) taverne moest het zijn..
|
|
Evy
7-9-2012
|
17-3-2012 12:59:48
Hey kim en caroline, bedankt voor alle leuke tips ;)
Ik zal laten weten hoe het was.Xxx
|
|
Evy
7-9-2012
|
18-3-2012 1:19:04
Deze middag bij bruidsparadijs geweest en ik vond het verschrikkelijk.
Het is idd een hele oubollige en vuile winkel. De tijd s daar echt blijven stilstaan,maar we hebben er toch nog een leuke dag van gemaakt.
We zijn nog bij ava geweest en de action en de makro.
Samen met mijn ouders, het was toch ng een gezellig dagje geworden.
Bij de ava heb ik wel veel ideeën opgedaan,er was daar veel meer keus dan in Lommel.
Grts
|
|
ellen
22-12-2012
|
18-3-2012 13:33:46
Hey Evy, Jammer dat je er niets hebt gevonden. Ik vond deze winkel verrre van origineel en het rook er bij ons ook niet echt fris. Tja verder zoeken en je zal wel leuke dingen vinden.
|
|
Marie-Louise
12-12-2012
|
1-12-2012 19:23:38
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|