TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Imke
31-3-2012
|
16-3-2012 21:40:19
Mijn vriend heeft bij Deville enkele maanden geleden een boss kostuum gekocht (niet voor de trouw). Was voor broek, jas, hemd en das rond de 700€ kwijt.
Zijn trouwkostuum komt van Cafe Costume in Antwerpen en was voor een maatpak met gilet, hemd en das 1200€ kwijt dacht ik. Denk wel dat het daar ook goedkoper kan. Is afhankelijk van welke stoffen en specialekes je kiest :-).
|
|
Chantal
16-6-2012
|
16-3-2012 22:05:57
Mijn vriend heeft zijn kostuum bij Deville gekocht. Super vriendelijke mensen waarvoor niets te veel is...
Ik denk dat mijn vriend zeker 15 verschillende kostuums aangehad heeft, en elke keer werd hij helemaal aangekleed (er werd telkens een bijpassende das gezocht, riemen getoond, ....). Toen mijn vriend zijn kostuum had gevonden wou hij dit ook graag eens in natuurlijk daglicht zien! Ook dat was geen enkel probleem...hij mocht er gewoon meerdere keren mee naar buiten lopen (achterkant van de winkel)...ook al ging het alarm continue af...was allemaal geen probleem. Ook rolde de dame een hele spiegel mee naar buiten zodat hij zichzelf van kop tot teen kon zien in het daglicht.
Hij heeft er alles gevonden (schoenen, das, pochetje (of hoe heet zoiets), riem, hemd, en dus het kostuum zelf. Tip top in orde dus! Hij was denk ik in totaal voor alles zo'n 1200 euro kwijt. Ze hebben het ook helemaal op zijn maat afgespeld en ze gaan nog enkele verlengingen doen aan de broek en mouwen (mijn vriend is 1m94) en normaal gaan we alles volgende week ophalen. SPANNEND!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Gitte
14-4-2012
|
17-3-2012 9:49:20
Geen idee van Deville, dat ken ik niet.Maar omdat hierboven al Café Costume wordt aangehaald (en die zitten overigens ook in Brussel en Gent), zal ik je even de richtprijzen van daar meegeven. Tweedelig kostuum op maat vanaf 450 euro gilet altijd 150 euro hemd op maat:tussen 145 en 270 euro das: 65 euro pochet: 25 euro
In principe kun je daar dus voor 810 euro een driedelig kostuum en hemd op maat + das kopen, dan heb je nog 190 euro over voor de schoenen ;-) En dan heb je dus echt een uniek stuk :-)
Mijn aanstaande is er geweest (in Brussel) en wij zijn super tevreden. Geweldige service, super kwaliteit en toch heel betaalbaar.
|
|
Jurgen
1-9-2012
|
18-3-2012 10:42:20
Ga anders eens naar Youniek in Turnhout. Zij maken ook mannenkostuums op maat voor €399 of €299 ( hangt er vanaf of je gilet wilt of niet). In deze prijs is inbegrepen: broek, hemd, gilet, vest. Enkel schoenen en das moet je ergens anders gaan halen. groetjes
Hadass
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|