Terug naar overzicht
wij hebben volgende dingen vergeleken bij de zalen:-kan iedereen er in-prijs drankenforfait -prijs eten + wat krijg je voor dit geld???-omgeving: kan je buiten je apiritief doen,...-is het een mooie zaal-genoeg parking-hoe zijn de mensen van de zaal zelf: het contact==> ik had een excell bestandje gemaakt met een raming qua kosten van elke mogelijke zaal. want getalletjes op zich zeggen vaak niet veel. maar als je dan gaat rekenen....succes!
Bedankt voor je reactie! De zaal is prachtig dus daar zijn geen twijfels over!Iedereen kan erin en makkelijk parkeren, de prijzen zijn ook ok, het enige waar ik niet zo zeker van ben is de kosten die kunnen oplopen na 4uur 's nachts.. De forfait loopt tot 4u en nadien betalen we 2kelners aan 25euro per kelner per uur en dranken per stuk.Hoelang loopt zo'n trouwfeest meestal uit? Tot 6u?
Dat hangt er van af, wij zijn begonnen met dansen om 23u. Onze forfait liep tot 3u, om iets na 4 heb ik gezegd van niet meer te schenken. Mijn man en ik waren doodop en het overgrote deel van het volk was al naar huis. Tegen 5 uur lag iedereen in bed. Wij hebben voor de rank nog zo'n 200 euro moeten opleggen. Groetjes
ik denk idd dat je dat zelf bepaald. mijne vriend heeft een echte feestfamilie :-)de trouwfeesten die wij daar al gedaan hebben duurden meestal tot een uur of half 5 5 uur. maar dat laatste uur kundet volk op u 2 pollekes tellen hoor en dan ruimen wij eigelijk ook samen mee de zaal op, helpen wij alles mee met het bruidspaar in de auto steken,...
Wij zijn ons feest gestart om 18u met 95 mensenen zijn ook rond 23u begonnen met onze openingsdans. Ons drankenforfait liep tot half 3, en toen was er nog ongeveer de helft van het volk aanwezig. Daarna hebben wij de kelners en de dranken apart betaald. Rond 5 uur hebben wij afgesloten met nog zo'n 20 personen, onszelf incluis. De extra kosten voor drank kwamen op ongeveer 250 euro, de kelners was nog eens 125 euro extra.