Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Papa die dwars ligt :s

17-3-2012 16:20:48
Ey bruidjes, Wij hebben voor de mannen van de suite allemaal hetzelfde kostuum, hemd en das gekozen. Vorige week belde mijn papa dat hij dat van hem gaan passen was. Ik blij, want nu hebben bijna alle mannen dit al gedaan en kunnen ze het in de winkel definitief bestellen. Maaaar, toen kwam het. Mijn papa vertelde doodleuk dat hij de das wel gekocht heeft, maar het hemd niet. 'Ik heb nog een wit galahemd dat ik onlangs gekocht heb en nog maar 1 keer gedragen heb.' was zijn uitleg. Ik wil dit best geloven, maar waarom kiezen we dan in godsnaam een hemd en een das voor de suite? Wij vinden het net leuk dat iedereen er hetzelfde zal uit zien en mooi zal matchen. Ik heb hem vandaag nog eens gebeld en benadrukt dat ik en mijn verloofde het echt wel op prijs zouden stellen moest hij het toch nog kopen. Maak ik hier nu te veel heisa rond? Als papa van de bruid vind ik dit toch maar een kleine moeite hoor. Moest dit even kwijt, nu is het er eens uit :)

caroline
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 819

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik17-3-2012 17:56:38

Is het hemd van de papa in het zelfde kleur als jullie gekozen hemd?
Indien dit zo is zou ik er niet te eel heisa rond maken, want dan zal dit toch niet opvallen.
In onze suite zal ook iedereen hetzelfde kostuum en zelfde das aanhebben. Maar het hemd hebben sommigen in een andere winkel gekocht.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik18-3-2012 10:34:57

ik heb dezelfde opmerking, als de hemden wit zijn , maakt dat niet uit.
En zo zijn vaders nu eenmaal: waarom een nieuw hemd kopen, als ik nog een hemd heb liggen dat perfect goed is?

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik18-3-2012 10:48:03

Ik zou dat nu niet bepaald dwarsliggen noemen (ik denk dat andere bruidjes heel wat andere verhalen kunnen vertellen). Idd als het hemd wit is, zou ik er niet te veel van wakker liggen (en als je nu toch per se wil dat hij hetzelfde aandoet, dan kan je het mss zelf aankopen en aan hem geven?)

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik18-3-2012 11:34:11

@ Ann: dat voorstel had mijn verloofde ook al. Het gaat mij niet per se om dat hemd, maar meer om het principe. Als papa van de bruid is dat nu toch geen grote kost e?

Inderdaad, ik heb hier ook al ergere dingen op het forum zien staan:).
Bedankt voor jullie eerlijke reacties :)!

letizia
19-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 18:08:08

Hey, als jullie dat willen, moet je t zeker zeggen hoor. Dan leg je t maar uit. En trouwens, niet alle witte hemden zijn hetzelfde wit naast elkaar hoor. Dus ik zou toch doorgaan hoe je bezig bent ;)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik18-3-2012 19:58:04

Hey Caroline.
Het is inderdaad niet fijn maar ik denk dat je papa dit zo niet bekijkt. Een wit hemd is een wit hemd in zijn ogen (en in veel mannelijke ogen). Ik begrijp dat jij hier zwaarder aan tilt maar dit zal volgens mij niet afsteken met de rest en je papa doet dit niet met kwaaie opzet.
Groetjes

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik19-3-2012 12:08:02

Hier een beetje dezelfde situatie, maar dan met de getuige van mijn vriend. Wij hebben voor de suite een zachtgrijs hemd gekozen, maar hij heeft zelf zo nog 1 liggen zegt hij. Nu, het was al een heel gedoe om hem in hetzelfde kostuum als de rest van de suite te krijgen dat ik al blij ben dat dat gelukt is. Zijn hemd zal allicht niet hetzelfde grijs zijn als dat van de rest, maar ik heb besloten van het me niet meer aan te trekken. Ik probeer maar te denken van och, ik heb al ergere verhalen gehoord (onder andere hier op het forum).

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...