Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen?

17-3-2012 16:48:31
Hey bruidjes,
waar hebben jullie je schoenen gekocht? Ik ben vandaag op zoek gegaan, maar helaas niets gevonden. Ben zelfs bij Van Loock geweest, maar alle schoenen vind ik veel te "typisch" of te klassiek. Ik wil geen typische bruidsschoen, maar een schoen met een hoge hak die ik achteraf ook nog kan dragen. Ik had er mooie gezien van Nina Fiarucci met een strik vooraan maar ze passen jammer genoeg niet. Weten jullie nog leuke winkels in het Antwerpse?
Bedankt!

Vicky
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 825

Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik17-3-2012 17:03:33

Hey!
Ik heb ook geen typische bruidsschoenen gekocht (kleed is dat ook niet).
Ben mijn schoenen gaan halen in een gewone schoenenwinkel bij mij in de buurt, maar wel een winkel met de iets duurdere/specialere schoenen.
'k Heb er direct mijn gedacht zien staan, en 't zijn er geworden van Natan in brons-goud. Gewone pumps, gewone hoogte van hak en zeer gemakkelijk!

veerle
25-5-2012
 Meld misbruik17-3-2012 19:12:43

hallo

ik heb ook mijn schoenen van een plaatselijke schoenenwinkel ik heb witte gelakte met een lage hak (wegens anders te groot ben al 1,75m) ze zijn van het merk brako.

natje
12-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 8:45:06

ik heb die van mij gevonden op de site brandos veel keuze en verschilllende prijsklasse
vanaf 55 euro heb je al prachtige trouwschoenen.
ben heel tevreden over de service

groetjes

Sarah
26-5-2012
 Meld misbruik18-3-2012 12:04:33

Hey,

ik heb mijn schoenen voor de wettelijke trouw en voor de kerk en ons feest (op 2 verschillende dagen) allebei gekocht bij gewone schoenwinkels in Leuven. Ze zijn van het merk Miz Mooz. Ik vind dat superleuke schoenen, beetje retro. Mijn witte trouwschoenen zitten heel gemakkelijk (ben ze nu aan het inlopen). Bovendien zijn het ook gewoon leuke lente/zomerschoenen die ik nadien gewoon kan aandoen om te gaan werken. Ik zou het erg vinden als ik naast mijn kleed ook mijn schoenen niet zou kunnen recupereren.

x Sarah

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-3-2012 12:33:33

Bij schoenen Bent hebben ze nu leuke witte schoenen met een hak... Je moet maar eens op hun site kijken!

Els
16-6-2012
 Meld misbruik19-3-2012 16:00:16

ik heb mijn schoenen gekocht in London. Ik weet het, niet bij de deur, maar iedereen de tijd heeft voor een citytrip voor zijn trouw kan ik aanraden om daar eens te gaan shoppen. Ik heb voor mezelf een paar ivoorkleur met hak en voor de 3 bruidsmeisjes zilveren sandaaltjes met glitters. De 4 paar hebben me 80 pond gekost. Ook voor goedkope bruidsjurken of suitekledij zeker de moeite! Wie tips wil kan eens kijken op http://www.tkmaxx.com/ of http://www.bhs.co.uk/mall/departmentpage.cfm/bhsstore/9...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...