Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet te veel van het goede??

17-3-2012 19:05:34
Vanaf dag 1 was ik weg van de feestviltjes , ik heb deze dan ook vrij snel besteld :) Nu hebben we ook een gewone gastenboek en de perfect pair met de kaartjes erbij. Nu was dus mijn vraag ( omdat het allemaal dichterbij komt ) of het niet te veel van het goede is. De gastenboek en de perfect pair staan samen op een tafel met een kader erbij waarop staat : gastenboek hoek De feestviltjes gaan we per tafel leggen , met een strik ombonden. Deze liggen op een plateautje samen met een camera (wegwerp) Daarbij gaan we dan een kaartje zetten dat ze van de leuke momenten foto's mogen nemen zodat we niets moeten missen ofzo ( staat nog niet vast wat :) ) Iemand idee's altijd welkom :) Is het nu toch te veel van het goede? :-s

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 540

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik17-3-2012 20:05:15

Wat is de perfect pair?
Ik vind het wel een leuk idee om een gewoon gastenboek te hebben en die feestviltjes op tafel.. Dan hebben de mensen iets te doen aan tafel, is ook wel leuk voor de gasten dus ik zou zeggen; doen!

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik17-3-2012 20:11:12

Hey Deborah, De perfect pair is een pot in de vorm van een peer. hierin kunnen Mensen kaartjes stoppen met hun wensen op enz , een soort gastenboek :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...