Terug naar overzicht
Hey Nikki, Ik weet niet van waar je bent, maar ga eens kijken bij Van Loock in Zandhoven. Daar heb ik mijn parelmoerkleurige schoenen gehaald. Het is niet goedkoop, maar wel supergoed en goede service, ze helpen je echt en ze hebben er heeeeeel veel keuze!Mijn schoenen hebben ook maar een klein hakje (anders was ik veeeel groter dan Dries en ons papa, hihih, dus hoge hak was uitgesloten) Ik heb voor mijn parelmoertjes schoenen 160 euro betaald. Ik vond ze ook nergens anders...groetjesEvy
Hoi! Ook ik ben naar Van Loock in Zandhoven geweest. Hebben idd veel keuze. Ik heb er ook met een klein hakje, open op de rug van de voet en 2 riempjes die kruisen. Ze waren ook 160 euro, ze kosten eigenlijk allemaal rond die prijs daar. Dus ze zijn idd niet goedkoop maar ik moet zeggen, ik heb ze al wat ingelopen en ik kan tot hiertoe nog niet zeggen dat men voeten pijn deden, en het is tenslotte toch om een hele dag te dragen! Ze zitten echt zalig!Groetjes Elke!
Jup! Van Loock! Ik heb ze daar ook gehaald! Veel keuze en mooie schoenen :)
Heyhey,Ik heb ook parelmoerkleurige en deze komen van Gabrielli in Roeselare ;-). Kostprijs: 163 eur, dus zowat de prijs die de meeste trouwschoentjes kosten ;-).Groetjes!Evelien
schoentjes van nada 40 euro uit wijnegem shoppingscenter
Hoi , ik heb er ook van Van Loock.Maat 38.1 x gedragen deze zomer. (2011)Moest je ze willen overkopen, dan laat je maar iets weten.Ze staan in mijn kast...Lucia
Hey kelly,Zijn de schoenen van het merk nada of is de naam van de winkel 'nada'?Groetjes!